25 April, 2010

cerita semalam

ye ye ... kena dengan tajuk n3 ni ... aku nak bercerita pasal semalam ... walaupon x la banyak sangat yang nak diceritakan ...

semalam bersamaan dengan 24 April 2010, aku dan adik aku, AYOYO dan juga osmet aku, TEHA ikut serta dalam movie day out(MDO) bersama BUDIEY ... kali ni tengok cerita yang aku dah tengok, SEMERAH CINTA STILLETO... walaupon aku dah penah tgk citer ni, tapi aku x kisah sbb aku mmg suka cerita ni ... not bad ...

semalam MDO with BUDIEY tu dibuat kat TGV KLCC ... mcm biasa la kan kalau dah buat kat KLCC aku mmg x drive pon ... naik LRT je, senang sikit ... mcm biasa jugak la kalau dah nama MDO tu, mesti la ada goodie bag kan ...

untuk goodie bag kali ni agak best jugak la isi dia sbb dapat t-shirt ... aku n TEHA dapat t-shirt Suria FM, AYOYO plak dapat t-shirt kaler hitam dgntulisan besar CREW kat belakang tshirt tu ... yang lain2 tu lebey kurang biasa la mcm yg sebelum ni, ada CD, ada notebook kecik, mini kalendar .. kali ni CD yang aku dapat koleksi lagu2 lama jugak tapi tak la lama sangat ... tajuk album dia NOSTALGIA ABADI vol 3 .. antara artis yg ada dlm album ni ialah hattan, kenny,remy,martin,amalina,francisca peter,awie dan ramai lagi ... lagu2 pon boleh tahan jugak la ...

tu je la utk update kali ni ...

till then ..

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-