09 April, 2010

hari² keje dan mood beliau ..

hahah tajuk camtu boleh ke ... ari ni tetiba rasa rajin nak hapdet ini tempat ... xde la nak hapdet ape sgt pon ... cuma terasa nak mencoretkan sesuatu kat cni ...

ari ni ari jumaat ... semestinya ari yang ditunggu² oleh aku la, korang aku x tau la kan, tapi aku mmg selalu tggu ari jumaat ... sebab apa ... sbb esok cuti ... hahhaha ...

dia mcm ada aura tersendiri bila bercakap pasal hari ne ... bila isnin je , muka n mood mcm sangat² x best... ye la baru lepas cuti kan ... mood nak memerap kat rumah tu masih membara dlm diri ... hahahahah ...

hari selasa & rabu ok² je ... buat keje pon kira ikhlas jugak la .... hehheh boleh mcm tu ... ish ish ish .... haih ... tapi bila masuk hari khamis ... dah makin ceria kat muka tu ... jejak ke ari jumaat tu, kira nak senyum je ... hahahah macam tu sekali ekk ... hehehe rasa mcm merepek pon ade gak ... tapi tu la yg aku rasa ....

tadi aku masuk blog adik aku ayu .. bila aku baca pasal mimpi tu ... rasa sebak pon ada ...

Ya ALLAH, ko pelihara lah keluarga kami dari mala petaka yg tak diingini ... amin ...


hmmm rasa malas dah datang ... insyaallah aku akan hapdet lagi ...

till then .. wslm .. see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-