01 January, 2008

2008 .. internet .. keje .. hmmm

dah masuk 2008 ... bye² 2007 ... ekceli aku nak bgtau yang lepas ni mungkin aku akan kurang aktif kat cni ... maklum la dah xde 24 hrs internet kat rumah ... tapi insyaallah aku akan cuba post entry baru seminggu sekali ... tu pon kalo aku rajin la :D ... sbb CC kat pantai dalam tu jauh dari rumah ... nak menapak tu yang malas tu ...

aku jugak akan cuba sedaya upaya memujuk my kakak utk masukkan internet kat rumah ... hehehehe ... dan aku jugak akan cuba cari keje secepat mungkin ... kalau asyik tanam anggur je, bosan plak kan ... maklum la sebelom ni penah bukak ladang anggur ... so aku tau la mcm mana perasaannya ... hehehhe ...

tu je kot ... ciow ...

p/s: doakan aku utk paper jumaat ni ... wish me luck ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-