14 January, 2008

yay ... erkkk

heheheh ... nape entry nyer title cenggitu ekk..??? ekceli tak tau nak letak tajuk ape ... so YAY je la ... hmm dah lama jugak aku tak update blog ni kan ... dah dekat 2 minggu ... bukan xde citer nak update tapi tu la ... bila mrMalas ada mmg susah .... eheheheh ... malas nak menapak ke CC nih ... tapi hari nih menapak jugak dengan penuh kemalasan ... sbb nak search keje punya pasal menapak la jugak ... skang ni aku tgh bz cari keje ... erkkk result x kuar lagi tapi dah cari keje ke ..??? hmmm bantai je la ... dah bosan dok umah la skang ni ...

semalam aku ngan kakak pegi ke skool mysis MFI@ayu ... kat setapak ... lama jugak la duduk borak dgn dia ... kesian aku tgk muka MFI@ayu bila kakak aku bg ceramah sikit kat dia ( kakak jgn marah ehh .. uhuhuhuh ... ) .... tapi aku pon dgr je la ... nak pulak masa tu hujan lebat ... mata pon bley tahan gak la ngantuk ... tapi aku x tdo la kat ctu ... dah hujan berenti kitorang pon gerak la dari skool MFI@ayu ... dalam pukul 5.30pm ... dapat bas ke KL ... turun kat SOGO ... kakak nak tgk kasut kat SOGO ... kot² ada yg terbekenan di hati ... heheheh mmg ada pon ... bukan satu tapi dua pasang skali dia beli ... seb baik la dia dah belikan aku sepasang last week :p ... tapi dia ada la tanya nak kasut jugak ke ... hehheheheh soklan best ni ... tapi yg x best nyer semua kasut kat situ x menarik minat aku semalam ... so xde la utk aku .... tapi x pe la ... kakak aku mmg perlu pon kasut² tu ... aku tgk dia happy ... so aku pon tumpang happy jugak ...

hmmm xtau nak citer apa lagi ... panjang umo kite jumpa lagi kat cni ... harap² mrMalas x de slalu ngan aku k ... maka akan rajin la aku ke CC ni ...

ok till then ....

ciow ...

ps: doa² la ade keje utk aku nnt ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-