03 January, 2008

final exam ... packing ... mlk - kl ...

yeah ... aku baru je lepas tengok spaQ ... hehehe layan jugak la tgk citer tu ... tu pon tengok on9 ( http://www.tv3.com.my ) ... dan lepas habis je aku buat entry ni aku akan start packing pc aku nih ... sbb esok lepas je exam dah nak fly ke KL ... x saba nak sampai KL esok ... dan esok jugak aku exam utk sem ni ... wish me luck k ... hopefully aku bley jawab soklan² tu ... ish risau jugak aku ngan paper nih ... dan lepas ni jugak macam yg aku penah coretkan kat entry yg lepas, aku akan jarang lagi on9 or update blog nih ... kalau aku rajin and ada masa utk menapak ke CC yang dekat ngan rumah tu, insyaallah akan ada la update dari aku ... rasanya tu je la kot dari aku utk kali ni ...

** ni la barang² yang aku dah packing and akan packing


ni kotak ajaib aku ... heheheh sbb pe ekk ... sbb kotak ni kecik je tapi penuh dengan makanan kat dalam tu


ni la buah hati pengarang pankreas aku ... jap gi dah kena masuk kotak ...

ni buah hati aku ... banyak kali gak la buat hal ... tapi aku tetap SAYANG ... hhehehe

ni kotak² yang bakal isi SAYANG² aku tadi tu ...

ni beg² yang dah siap di kemas ...


ciow ...

~~~ jumpa lagi insyaallah di lain entry ~~~

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-