17 January, 2008

hari ini dalam sejarah...

heheheh ... tajuk entry nak gempak je... ade ke sejarah hari nih ... xde la saja je letak tajuk tu ... hari ni aku gi update resume aku kat agensi pekerjaan , Tele-Temps ... hmmm lama jugak la kat ctu ... mula² tu aku ingat nak kena update je resume ... skali kena register lagi skali ... nasib la free :p ... mula² tu problem jugak la ... bukan apa no IC aku ade kat dlm database diorang tapi aku x bley nak masuk plak kat system diorang ... hmmm kelam kabut jugak la staff kat ctu nak menyetelkan problem tu ... last² diorg suh akunye no IC di delete dr database ... la boleh plak mcm tu .... apasal la diorg x pikir mcm tu tadi ... lama tau aku tunggu ....

dah habis buat semua test tu aku pon di interview la oleh cik ke puan ntah aku pon x sure tapi nama dia naida ... cantik gak la dia nih ... hehehehe .... dh lepas tanya itu ini ... dia pon bgtau la yg dia ada nak offer keje kat aku ... kat branch diorg jugak ... same building tapi level 8 ... yang aku pegi ni level 14 ... dia bgtau la aku kena assist manager buat keje admin ... dia bgtau la serba sikit pasal keje tu ...

dah tu dia suruh aku buat beberapa test lagi utk keje tu .... then aku di interview skali lagi ... dah habis tu aku ckp aku nak pikir dulu .. sbb kalau aku accept keje ni ... aku boleh start dgn segera ... hmmm aku nak tanyaa pendapat kakak dulu .... sbb ada la 2-3 perkara yg kena pertimbangkan ...

then balik je aku lepak cni jap ... mana lagi CC la .. heheeheh ... check email ... erkk aku terlepas satu interview kat ampang ... keje yg berkaitan ngan bidang aku blajar la .. keje tu kat pj ... aku sms ngan org yg incharge tu ... minta esok utk interview tu ... alhamdulillah dapat ... so esok kol 2pm aku akan ke ampang lah ... heheheh wish me luck k ...

k lah ... perut dah lapar ... minta diisi ...

ciow ...

~~ sebenarnya ada benda lain yg nak aku taip tapi lain kali la .. hari ni kite interview duluuuuuu ..... hehehehhehehe ~~~

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-