19 June, 2012

Zoo Negara - Part 1 Aku eksaited!

Assalamualaikum ...!!!
esok nya lepas je bangun tdo, dah terasa sakit2 badan ... lenguh2 bagai ... tapi bila memikirkan nak bawak budak2 ni gi Zoo, kurang la sikit rasa sakit tu ... heheheh ... eksaited lagi ada la ... maklum la aku sendiri x penah sampai pon kat Zoo negara ni ... harap kan selalu je lalu kat depan tapi x singgah masuk pon kan ...

so lepas sarapan, lebih kurang dlm pukul 11 kami gerak dari subang ke zoo ... aku ikut jalan ke setapak tu ... kami pegi ber enam je ... aku, kakak, kak ina, hanis, abe long & aiman ... yg lain x ikut sbb letih lagi ... so berenam je la kami ... masa sampai tu dah ramai jugak la orang yg dah sampai ... senyum je aku ... ye la dah lama plan nak bawak budak berdua ni ... akhirnya tercapai jugak kan ... heheheheh ...

jom layan gambar la senang ... sbb gmbar sangat banyak  so aku pecah kan kepada beberapa n3 ye .... heheheh ... selamat melayan! ...

ok ni baru sampai ... yg sulong x boleh berenggang langsung dgn ibu dia ...

tgk tu .. nak beli tiket pon dia ikut jugak! ...

ok ni harga tiket ... nak jelas klik la gambar tu yek ...

yg ni pulak suka la nak suh makngah dia dukung ...
sbb tau maknjang (aku) dia garang ... eheheheh ...


ibu muka happy sbb tiket dah beli ... aku ..?? mesti la lagi happy ... org belanja la katakan ...

ok sebelum masuk meh pakai gelang dulu ... mahai ni ... heheehehh ...

next! .. adik aku hanis pulak pakai gelang ...

masuk dlm cari topi utk yg kecik2 dulu ... panas sangat kot ...


eksaited pilih topi ....

amacam ..?? hensem tak kami ..??? hehehehe ...

eh! ... ingatkan anak2 ja yg beli ... mak2 pon sakan jugak ... huhuhuhuh


bersambung! ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-