30 June, 2012

aku suka sbb sangat comel kot!

Assalamualaikum ...!!!
ni aku nak share barang comel yg aku dapat ... kan aku baru masuk kat SINGER semula kan ... so dapat la laptop mouse segala ... tapi mousepad xdpt ... harus la ada mousepad sbb susah nak kontrol mouse ni ... tanya pada farah ... dia ckp dia xde ... dia suh tanya pada kak midah (KM) ... maka ke tempat KM la aku ... tanya dgn KM ada mouse lebih tak ... dia selak2 sana sini ... siap berbalut bagai ... hehehehe ...

sekali bila aku buka yg berbalut tu ... heheheheh tersenyum aku ... kompom budak2 ni jeles ... sbb kiut sangat ... heheheh ... x caya ... ni korang tgk ni ... kiut kan .. macam aku kan .... hahahahahahahhh ....


kiut kan ... kan ... kan ... kan ... sila la jeles ekk ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-