13 June, 2012

Jom makan kenduri di pengkalan balak! ...

Assalamualaikum ...!!!!

n3 ini dah basi sebab yg bulan lepas punya ... lantak la kan ... ni nak citer pasal kenduri kawen yg berlangsung di melaka ... kenduri kazen aku, fitri ... anak pakndak Di aku ...

mama, kak ina and pandak sekeluarga bertolak dari kedah ke melaka hari jumaat tu ... diorang stay kat homestay yg dah dibook oleh kazen aku, fitri (agaknya la kan) ... aku, kakak, ayu, makngah & kazen aku pipa bertolak ahad pagi ... seawal 8.30 pagi kami bertiga bertolak ke subang sbb nak amik makngah and pipa ... lepas je amik diorg terus aku shoot ke melaka ... jalan xde la sesak sangat masa kat hiway tu ... tapi disebabkan sesat maka dekat2 pukul 12 baru la sampai kat homestay tu ....
cantik la jugak homestay u ...

lepas lepak kejap kat homestay tu maka gerak la kitorang ke rumah pengantin perempuan nye ... dlm pukul 12.30 -1245 lebih kurang la ... aku follow je kete kak ina sbb dia pun follow pak ndak jgk ... so sampai je, parking semua dah ada yg dtg menyambut ... siap berkompang bagai ... so jom la kita layan gambar pulak ... gambar banyak sangat maka aku adelah malas nak letak watermark ...



 

 









 

  



 






 

 

 

 


 


 

 

 

 












kemudian la aku letak caption ... nak up kan gambar pon dah mcm hape dah .... maklum la gambar adelah sangat banyak ... korang layan la dulu ye ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-