30 June, 2012

sarapan ala2 diet ... diet la sangat!

Assalamualaikum ...!!!

ok kembali pada n3 basi ... aku bawak sarapan ke opis ... nak diet katanya ...


ni la dia sarapan aku ... sedap ... diet la sangat kan ... tapi xde la aku makan sorang2 ... kedek sangat namanya tu ... sharing kan caring ... hahahahaha ... kami makan beramai2 ... mesti la aku kongsi dengan mamizan and the gang ... ada mini sosej, chicken ball & dimsum halal ... diorang paling suka makan dimsum halal cap 5 star tu ... aku pun suka jugak ... memang sedap ... rebus / kukus je .. then makan ... yummehhhh sangat2 ... jemput layan mata semua ... hehhhehhe


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-