10 June, 2012

Koleksi bulan Jun buat aku senyum!

Assalamualaikum ...!!!

*senyum* ... ye aku tgh senyum ni ... rasa mcm sangat lama tak hapdet pasal koleksi novel kan ... padahal tiap2 bulan pon ada je aku up kan n3 kan ... huhuhuh ... mungkin sbb aku up masa awal bulan kot ... sbb tu la rasa mcm lama sangat kan ... ok mari kita berkenalan dengan koleksi Jun aku ni ...

ini la dia 3 novel untuk bulan ni ... jom berkenalan dengan setiap satu nya pulak ...


aku beli novel ni sbb tajuk tu ... hehehehe ... mcm lucu je kan tajuk dia ... tak baca lagi ... x sempat nak baca sbb nak baca yg bawah ni dulu ... heheheheh ..


ok yang ni mmg dah sangat sangat sangaaaaaattt la lama nya aku cari kat bookstore ... sold out ja memanjang ... maka aku ikhtiar cara lain ... heheheheh ... dah macam nak berubat bagai kan siap ikhtiar2 ni ... so aku beli online ja ... hari rabu order & bayar, selasa diorg pos, jumaat dah selamat sampai kat aku ... cepat kan ... dan dapat diskaun ... aku beli online dengan kaki novel ... novel atas ni pon aku beli sama dengan novel ni , secara online! ... lepas ni boleh beli online lagi ...


 
tgk tajuk novel tu ... korang ingat sapa ... ?? shakira ke cikgu airil yg hensem tu ... hhehehehhe ... aku x plan pon nak beli novel ni ... beli secara x sengaja ... jumaat 1hb jun aku kan balik kg dengan kakak sbb kazen aku kawen sabtu esoknya .... so masa balik tu singgah kat R&R Sg Buloh ... masa aku singgah nak beli air dengan makanan ringan buat bekal perjalanan ke kedah tu, aku terpandang rak buku ... aiikk kedai mcm ni pun ada jual novel ... dan2 tu jugak aku nampak novel ni ... dah tu ada satu je yg tinggal ... apa lagi cepat2 aku amik dan bawak ke kaunter ... hehehhe ...


dan mcm yg selalu aku buat la kan ... review! ... lepas dah baca aku akan review ke tiga2 novel ni ... so tggu la review dari aku nnt ye ... sekian! ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-