16 June, 2009

Saya dapat AWARD ... kes kes kes ....

ini la dia award yang aku dapat ... tapi bukan dapat cenggitu je tau .... kene wat sesuatu dulu ... kan kak ah kan ... senang citer aku kena tag dengan kak ah ...

dia suruh :

- nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
- setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima
award yg seterusnya
- anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka

5 Fakta tentang Farihah@kak ah :

1. Kawan aku masa sekolah kat SMKP.
Agak popular kat sekolah sebab al maklong wal paklong la dia kan cantik ;)
~~puji lagi ... nnt dpt award lagik ...
2. Kawen muda kan kak ah, tapi xde la muda sangat ... kan kak ah .... tu memang fakta kan heheheh ... ~~ jgn marah no ...
3. Ibu kepada 3 orang buah hati beliau ... 2 boys and 1 girl ~~ aina yg comel
4. Sama minat BSB and SLAM dengan aku ... ~~ ingatkan kak ah dah lupa
5. Aku n Sue penah jumpa dgn kak ah and husbnd dia tapi masa tu diorg belum kawen lagi, baru brtunang ... aleh-aleh aku kenal la dengan husband dia ni ... bukan kenal sangat pon tapi selalu nampak kat cosmopoint dulu masa aku study sana ....... ~~ ingat dak kak ah .. mas ingat hari jumaat time lunch ... kita jmpa kat SOGO ...


10 Fakta atau hobi aku :

1. Aku suka kaler hijau ... tapi banyak baju aku kaler biru ... mcm mana tu ..??
2. Aku sekarang ni keje dengan Singer tapi aku bukan singer tau ... no no no ...
3. Aku paling suka surf internet ... tempat yg aku selalu pegi mana lagi kalau x kat cni ... heheheh ... pastu lawat la blog kengkawan, makcik or sesapa saja yg aku rasa nak lawat ...
4. Aku suka baca TAG yg ada kat blog kengkawan aku ...
5. Aku paling suka Facebook dari Friendster and myspace ..
6. Aku selalu jugak la plan nak buat gath@reunion sekolah tapi ramai yg xbley ... alangkah
sedeynya aku ....
7. Aku suka dengan keja aku la ni tapi dlm masa yg sama aku tgh cari jugak keje lain ... nak
tukar angin and environment ....
8. Masa sekolah rendah dulu aku ahli pengakap, tapi tiap kali ada buat camping mesti aku x dpt ikut sbb ada ja sbb yg x mengizinkan aku utk join .... antaranya demam, kematian dan sebagainya ... tapi camping last skali sebelum aku naik form 1 dapat jugak aku pi ... x la kempunan nak camping masa sek ren dulu ....
9. Aku ni simple ja orang nya ... insyaallah senang nak masuk kalau kena dengan gaya ... hehehehe sbb selalunya orang akan kata aku ni makhluk paling sombong di muka bumi ni ... sbb reaksi muka aku yg agak susah nak senyum kot ... mula2 memang la ... lama2 insyaallah ok ... kenal2 la dulu ye ...
10. Dah banyak pengalaman aku harung sepanjang aku dok kat kl ni ... dari Tmn Nakhoda, Selayang ke kampong Baru, KL terbang pulak ke keramat AU3 ... dan berakhir di Pantai dalam ... kalau nak citer mesti x habis ... so x yah la citer ...

sekian la sudah dari aku ... thanks kak ah ...
terlupa pulak ...

dengan kuasa yg diberi pada aku, aku dengan ini ingin menganugerahkan award ni pada org lain pulak ... calon2 nya adalah :

- makcik T - anak tokcik ma merangkap makcik aku la kan ...
- Atun - kawan aku masa kat cosmopoint
- kak long Liana - kawan masa sek kat SMKP
- ika - myhsemate kt melaka ...
- norhidayati - jugak myhsemate kat melaka ..
-sesapa yg rasa nak award ni pon boleh ...

sekian lagi skali ....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-