11 December, 2012

Assalamualaikum ...!!!


sekejap je kan ... pejam celik pejam celik dah 6 bulan aku kat sini ... aman dan damai ... itu yg aku rasa ... dan macam2 lagi perasaan yg best2 aku rasa ... hope semua perasaan2 yg positif dan indah2 belaka ni akan kekal dengan aku lama ... insyaallah ... *senyum*

:)


meh aku nak share mereka2 yg menceriakan hidup aku skang ni ...



my boss .... thanks sbb sudi bg peluang di sini lagi ...
 


 


 

 
nampak tak betapa aku happy kat sini ... nampak kan .... :)
 

daaaaannnnn aku rindu dua lengchai ni .... Boy & Chee ... miss you two ...
 
kalau korang perasan banyak gambar kami berempat dan seorang uncle kan ... tu la cinta hati aku kat sini ... yg selalu buat aku senyum ... happy  ... marah ... geram dan semua2 yg sewaktu dengan nya ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-