25 December, 2012

aku dah layan ni ... korang..???

Assalamualaikum ...!!!!

n3 yg dah berhabuk ... 2 minggu lepas kalau x salah aku ... jom layan ... bayangkan masa korang baca ni adelah sehari selepas skuad Harimau kita kalah dengan thailand ... ya ya hari tu la ... carry onn ....

agak2 ada ka org nak baca entry aku ni ... ye la semalam kan ramai yg x puas hati dgn ref dari korea tu ... tapi kan aku tgk citer ni hari selasa lepas ... sebelum game malam tadi so kira aci laa aku post n3 ni ... ni pon mmg aku dah draf awal2 ... hari rabu x salah aku ... ok jom layan ... kalau x mau layan macam biasa halakan cursor ke penjuru kanan atas tu kan ada gambaq pangkah, klik aja di situ ... setel kan ... hehehehehehee ...
 
selasa lepas kan cuti ... selangor la yang cuti ... so aku pun cuti jugak la ... so mcm biasa kalau cuti tu harus la bangun pun lambat ... #eh! .. hahahhaa ... kawan dari jepun pun ada skali itu yg membuatkan bangun lambat jugak ... heheheheh ... tapi aku kalau hari2 cuti ni mata akan automatik terbuka kalau pukul 7 pagi ... nak kejarkan matahari katanya ... malam tadi kakak dah basuh kain dgn si #debab tu ... so aku sidaikan kain awal pagi nya ... rugi kalau lambat sbb matahari x tunggu aku nnt ... aku yg kena tunggu matahari ...
 
dah setel sidai baju, itu yg aku sambung bermalas malasan kat atas toto tu .. terpejam katanyer ... sekali dah bukak mata ... amek kau dekat pukul 11 aku bangun ... huhuhuhuh ... lepas setel kemas2 tempat tido semua, zaaasss memandi kan diri ... mewangikan diri  ... dah siap2 semua maka kedapur mencari sesuap makan ... heheheeh ... hmmm ada roti ... cantik! ... mari membaham roti dengan tuna je ... masak air ... sambil2 tunggu air masak ... mari keluarkan peluh dgn mengemas rumah ... xde la kemas sangat pun .... setakat sapu sampah dgn susun2 sikit je kat hall tu ...
 
ok dah setel air masak semua tgk tv ... xde citer yg menarik ... on laptop ... tgk apa yg patut ... pastu marya tanya xde n3 ke ... kami berskype ... dia keje sbb kat KL ... so aku kata aku tgh draf n3 nak naikkan kat blog tu ... lepas tu ada la naik dlm 3-4 n3 aku semalam ... dah tu aku x ingat la dlm pukul brapa kazen aku dtg ... dia tanya dah tgk ke citer scent of women ... citer korea katanyer ... hero hensem ... mula2 dia sebut Danial ... wow! ... harus la tgk kan ... hehehehe ... apa lagi acara copy mengcopy dari laptop dia ke laptop aku pon berlaku ... huhuhuhu ...
 
bila aku tgk eh bukan danial la ... orang lain ... tapi not bad la ... citer ni ada gak part2 yg kelakar ... tapi si pipa boleh pulak tanya lawak ka ...??? aku kalau ada part yg aku rasa lawak tu mmg aku gelak je ... dia kata sepanjang dia tgk citer tu serius je ... xde gelak2 pon ... #eh! ... ok dah la tu .... jom layan sinopsis yg aku copy paste dari google ni ... baca2 ...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
 
Scent of a Women

As a single, unmarried woman in her mid-thirties, Lee Yeon-jae (Kim Sun-ah) is meek and timid, considered a spinster by society. After spending ten years working for the same travel company owned by Kang Chul-man, she is falsely accused of stealing from a client. In addition to enduring the accusations of her superiors, she is diagnosed with gallbladder cancer with approximately six months left to live. Mustering up her courage, Yeon-jae resigns and embraces her remaining six months of life.
ni la dia gmbar yg aku amik dari enkacak dan bergaya .. Mr Google! .. thank you! ...
 
Embarking on her first vacation alone, she splurges on clothes and flies first-class to Okinawa Island, Japan, where she runs into her dream man, Kang Ji-wook (Lee Dong-wook), the son of her former boss. Ji-wook is a rich young man, cynical and lifeless, until he falls in love with Yeon-jae. Together they live out a series of misadventures, both comical and bittersweet, as Yeon-jae completes each dream in her Bucket List.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
 
korang kena tgk *pada yg tak tgk lagi la* ... dia ada masa ko akan nangis tapi aku tahan sbb kakak ada ... hahahahah ... kalau dah x tahan sangat baru aku lepas je air mata tu ... tapi semalam boleh tahan lagi ... sedih masa dia bgtau mak dia yg dia ada cancer ... dan sedih sbb mak dia hilang ayah dia pun sbb cancer ... taching citer ni dengan keikhlasan si hero ni ... sampai sanggup melutut sambil nangis2 kat ayah dia supaya izin kan dia bahgia dgn org yg dia sayang & cinta ...

ok kalau rajin korang layan la citer ni ... tapi aku rasa buat masa skang ni pada yg fanatik sangat mungkin diorg x tgk kot ... ini la yg dikatakan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga ... kerana ref itu, habis semua diboikot .. so suruh la dia bertanggungjawaban ok ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-