11 December, 2012

kakak ooiii selamat hari tua ...!!!

Assalamualaikum ...!!!!

ni nak share masa bday kakak besaq aku ... kejadian bulan lepas ... bday dia 26hb Nov ... pagi tu masa on the ke opis terpikir pasal bday kakak ni ... so aku msg la cik ayoyo tanya ok dak kalau aku nak beli kek and kfc ... dia ok ja ... so lepas keje aku zaasssss balik ke subang ... pusing ke kawasan belakang tu nak cari kedai kek .... mula2 singgah beli kepsi dulu ... nasib baik la ada drivetru ... senang keje aku ... setel kepsi maka ke kedai kek ...
 
nasib baik la ada ... so pilih2 la kek mana yg berkenan di hati aku ... hahahahah ... aku tanya pasal kek kopi dan coklat ... tapi org kedai tu cadangkan aku amik yg capucino ... eh ok jugak ... coklat selalu sangat makan so aku amik yg dia cdgkan tu la ... dan yg tu je yg ada ... last utk aku ... heheheheh ... so suh dia tepek apa yg patut ... dah setel tu balik la aku ... sambil2 tu tanya dgn cik ayoyo kakak dah balik ke belum ... sbb kakak aku ni x tentu ... jap2 dia yg sampai dulu ... so ayu ckp dia x sampai lagi ... so aku masuk hantar barang2 semua kat ayoyo dan keluar parking kacang terchenta kat luar ....
 
lebih kurang 20-30 minit bday girl sampai ... ayu dah sorok2 dah makanan lebih kurang ... tapi aku risau sbb kek ada dlm sirenjong tu ... takut dia bukak pulak petiais tu ... nasib baik la dia x tergerak nak bukak pun ... tapi dia ada cakap 'I bau kepsi la' .. aku pon ckp la aku bawak balik yg lebih dari opis tu and ayu dah makan ... ok selamat sbb dia pecaya ...
 
bila je dia masuk mandi maka aku suh ayu bawak kek ke rumah makngah ... standby kat sana ... bila aku kata ok ja, diorg pon masuk dgn kek dan nyanyian yg ok2 aja tu ... hehehehehehe ... dan bday girl adalah tertanjat sangat .... heheheheh ... misi berjaya ... hahahahahah ... ok jom layan gambar yg x seberapa ni ...


 
bday girl yg malu2 dan tertanjat sbb x sangka ada kek ...
 


kek yang sedap ... x manis sangat ... just nice ..
aku suka ... lepas ni boleh beli lagi ... heheheheh


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ... !!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-