26 December, 2012

Hadiah dari bos ... alhamdulillah!

Assalamualaikum ...!!!
 
 
hehehehhe ... *senyumsampailangit* ... nape yg sampai langit disenyum tu Lin ooiii ... haaaaaaaaa ... meh sini aku setori kan ... awal bulan ni kan puan boss pegi obersi ... holiday katanya ... 2 minggu ... owh lama kan ... selalu nye kalau dah boss xde ni kita boleh la nak bersenang lenang kan ... yg ni tak ok ... huhuhuh ... dah berlori keje yg ditinggal kan ... tapi x kisah la kan ... dah nama pun keje ... tanggungjawab la kan ... so buat keje tanpa komplen apa2 *walaupon ada je yg komplen* #eh! ...
 
laswik dia dah balik ... dia gi holiday kat negara kangaroo lompat2 ... x tau cari sendiri ... ikutkan dia masuk hari jumaat ... tapi bos aku ni kan rajin *serius x tipu* .. so petang khamis yg hujan lebat nak mams tu la dia masuk ... ye dia masuk lepas pukul 4pm dah pun ... kalau aku jadi dia, wassalam la kan ... sbb aku x rajin dan komited macam dia *serius x tipu* ... x de pun dia jumpa aku .. ok la kan ... dia sebok nak update bos besaq kot ... xpa2 esok masih ada ... hehehhehe ...
 
esoknya yakni jumaat yg indah! ... cewah! .. hehehehe .. pagi2 dia dah cari aku ... nak diskas ssuatu katanyer ... ok bos ... saya yg menurut perintah katanyer ... hahahahaah ... so masuk mengadap ... explain la keje2 yg dah setel, tgh buat dan akan buat utk dia ... dia angguk2 dan nampak mcm puas hati *senyum lagi* ... hehehehhe ... pastu dah xde apa2 lagi ingatkan dah setel ...
 
pastu dia keluarkan surat ... jeng jeng jeng ... yg dinanti2 ooiiii ... hahahahahahah ... ternebes lak ... hahahha lempang pipi laju2 buai pokok sena ... ok dah! ... ingatkan dah bagi surat tu aku dah boleh balik sambung keje ... skali dia suh bukak masa tu jugak ... eh termalu la pulak aku kat situ ... heheheh ...
 
alhamdulillah ... sekarang ni aku dah bergelar permanent staff kat singer ni ... x sia2 6 bulan ni aku bertungkus lumus dgn lumut semua bagai siapkan 2 projects yg diberi ... alhamdulillah terima kasih ya Allah untuk rezeki yg diberikan ... so lepas ni kalau nak cuti dah tak Unpaid lagi la ... heheheheeheh ...
 
ok dah setel pasal aku dah kompom jadi permanent staff ... ni pulak nak share ole2 dari negara kangaroo lompat2 x reti penat tu ... puan bos pun dah buat mcm KM ... hadiah di balut dgn suratkabar lama ... maksudnya dia beli banyak2 dan lain2 ... so x boleh pilih ... amik je sbb semua pon di balut dgn suratkabar lama ... so setelah dipilih2 aku dapat sama dgn si meja sebelah ni ... *tiru la tu* ... kami dapat sapu tangan yg comel ... aku dpt gambar koala ... dia dapat kangaroo ... yang lain2 ada yg dapat magnet ... key-chain ... bila tgk ole2 yg aku dapat tu ... rasa sayang je nak guna ... so aku dah decide nak framekan ... kita tunggu dan lihat la apa hasil nya nnt ye ... hehehehehe
 
 
THANK YOU PUAN BOS ...
untuk berita dan hadiah2 yg menggembirakan ..
alhamdulillah ... syukur nikmat yg diberi ... amin.

ok lah dulu ...
 
sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-