05 December, 2011

Filem : Ombak Rindu ...

Assalamualaikum ...!!!

sekarang ni rata2 dok citer pasal citer ni kan ... ade yg beria nak pegi tgk ...mau tak kalau dah hero idaman malaya yg belakon kan ... ok eksaited nak tgk AA berlakon sbg Hariz ... ekceli aku dah baca novel ni lama sangat dah ... sampai dah nak hancur dah novel tu ... dan aku dah baca kesemua (Ombak Rindu, Rindu Cintaku, Cinta Tiada Akhirnya) novel ni ... dan kesimpulanya OR yg paling best ...

gambar: Google


sabtu lepas aku pon x lepas kan peluang nk tgk jugak filem ni ... promosi berjaya la menarik ramai utk menonton ... siap ada yg letak status kat Fb nangis teresak2 ... dan pesan suh bawak tisu banyak2 ... ok paham ... jgnkan tisu, aku bawak sapu tangan terus ... hahahahah ... sbb baca buku je aku dah teresak2 ... kalau kat layar mesti la sama kan ...

x yah la citer filem tu mcm mana kan ... apa yg aku boleh kata kan kat sini, aku paham maksud yg cuba disampaikan oleh penulis novel OR ni, Fauziah Ashaari yg mana dia x berpuas hati dengan filem ni ... ye aku pon x puas hati jugak ... banyak yg xde ... tapi aku paham sbb tayangan cuma lebih kurang 2 jam ... dan mmg x boleh nak masukkan semua dalam filem ni ...

cuma aku mcm x puas hati sangat bab berita hiburan tu ... x boleh ke buat bagi nampak macam real dlm tv ... dah macam dlm movie je ... korang paham tak maksud aku ... part Mila baru balik ke Malaysia ... kan ada wartawan yg tanya dia ... cer korang tgk kat tv yg dia tyang kan berita tu ... x nampak macam berita langsung kan ...

yang lain2 ok lah ... pada aku watak Izzah sesuai la pada Maya Karin tu ... dia bawak dengan bagus ... aku suka ... mungkin ada yg x suka sbb x suka pada Maya Karin ... tapi tu semua pendapat aku la ... lain orang lain minatnya kan ...

so kalau tanya aku berapa bintang yg aku bagi utk filem ni, aku kasi 3/5 ... so no heart feeling ye peminat2 OR ... aku pon peminat OR jugak ... aku cuma luahkan apa yg aku rasa ... kalau yg belum tengok lagi tu, baik korang tgk sendiri ... jangan judge berdasarkan komen yg aku buat ni ... lain org lain pendapatnya ... mungkin korang akan rasa lain dari yg aku rasa ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-