14 December, 2011

aku suka makan ikan ... tapi ....!!!!

Assalamualaikum ...!!!

sape yg x suka ... nak2 kalau ikan patin ... ya allah nikmat nya ... tapi semenjak dua menjak ni jadi kurang nak makan ikan sebab tgk bukti yg ditunjukkan ... dan jugak dari apa yg aku tgk sendiri la ...

gambar: GooGle

dulu sebelum join FF, aku selalu (selalu la sangat) jogging kat Taman Jaya je ... kat ctu kan ada tasik ... kalau sabtu @ ahad ramai la org .. ada yg joging nyer, dating nyer, riadah nyer dan ada jugak yg memancing nye kat ctu ...

pelik ke memancing ... ?? xde la pelik kalau ko pancing kat tempat yg betulnya ... ni kat tasik tu bukan la bersih ... siap ada sampah masyarakat (sukahati aku je kan) ... sampah sana sini ... mana dengan ikan yg dah arwah lagi ... cuba bayangkan ... ish ish ish ... tapi ramai je yg dok syok mancing kat ctu ... kalau mancing utk hobi x pe la jugak kan ... ni dah macam kan ko nak meniaga je gaya ko mancing tu ...

sampai kan penuh guni beras tu ... ish ish ish ish ... confirm nak meniaga kan ... huhuhuhu ... dan kawan aku penah bgtau ikan kat ctu mmg makan sampah2 yg ada tu la ... ish ish ish ... sadis betol ... nama ikan yg kat tasik tu aku x ingat lak ...

2 bulan lepas cik adik manis tu pulak post kat blog dia pasal ikan dan anak luar nikah beliau .. pastu cik arda plak post n3 pagi tadi ... menguatkan lagi utk aku x makan ikan .. adooiii ... nak baca n3 cik adik berdua tu boleh la baca kat sini : cik arda & cik ayoyo

pasni aku jadi vegetarian (kakak org pertama yg akan gelakkan aku!) .. sekian .

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-