07 December, 2011

Koleksi bulan 12 ..

Assalamualaikum ...!!!!

lagi koleksi baru ... dah habis nnt aku buat review jugak ye ... review gaya aku la kan .. hehheheh ... ni beli semalam kat Kinokuniya ... dgn Ina ... bosan dok opis so ajak ina ke KLCC ... cari novel ... makcik tu ape lagi suka la kalau bab2 novel ni ... yang kat bawah skali tu pulak ina yg tolong belikan kat KL Sentral ... sbb nya kawan aku, Bidayah kata best citer ni ... thanks Bid ... ok dah x sabar minta Ina tolong carikan ... ada !!! yes ... nnt aku buat review ye ...


dari penulis yang sama ... baca sinopsis yg buatkan aku beli dua2 ni ...


thanks Bid sbb rekomen novel ni ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-