09 June, 2011

tapi sebelum tu ...

Assalamualaikum ...!!!

ok skang ni lunch time ... so boleh la nak hapdet belog yg dah bersawang ni ... **uhuk uhuk uhuk** ... aku ade bgtau nk hapdet pasal OGA, kenduri, bertunang & jalan2 family kan ... tapi sebelum tu ni aku nak share dgn korang ... hehehehe ...

lepas je kuar citer Nora Elena kat tv, sibok la aku dgn adik aku, cik Ayoyo nak mencari novel dia ... tajuk novel adelah tidak sama dengan tajuk drama di tv itu ... aku ada mention kot dlm entry sebelum ni ... tajuk buku adelah Kasih Yang Suci ... cari punya cari kat MPH, kinokuniya(betul ke ejaan dia ni) ... sampai sudah xde jugak ...


pastu aku ni kan rajin la sangat nak menziarah blog org lain kan ... ntah macam mana ntah boleh plak aku terjumpa dengan blog penulis buku tu sendiri ... Meen Zulaikha ... ape lagi aku tgk kt blog dia boleh beli online ... siap boleh dapat signature dia lagi ... aku pon ape lagi ... bukan satu aku beli, tapi 3 ... hahahah bukan tamak tapi kazen dgn kakak aku pon nk jugak novel tu ... heheheh ... tq kak meen ... meh aku nk menjeleskan korang (ade korang kesah) hahahaha ...



kalau korang nak beli online jugak boleh la korang ke blog kak meen ni kat cni :

http://belinovelmzonline.blogspot.com/ tapi rasanya kena tunggu stok kot ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-