22 June, 2011

tabik Spring *toing toing toing*

Assalamualaikum ...!!!!

sape yg dapat tabik spring tu lin ooii ... heheheh ok lah ... dah lama aku nak buat n3 pasal citer KL Gangster ni ... so rasanya belum terlambat lagi kot nk buat review pasal citer ni kan ... latest yg aku dengar kutipan citer ni adelah 11 juta (sumber adelah cik ay0y0) ... wow ..wow ..wow .. syabas la Syamsul ... x lupa jugak syabas pada semua yg terlibat dalam menjayakan filem hebat ni ... ** sila tepuk tangan sampai lebam ... ** ... aku dah tgk filem ni ... bukan sekali tapi dua kali ok ... hari yang sama pulak tu ... heheheh ...

pada aku la kan, citer ni kuat dari segi aksi ... bila diorang berlawan ... memey arr nampak macam real ... aku suka tgk cara malek & jai lawan ... nampak macam betul je gangster ... layan ... hehehehe ... KL Gangster bertambah menarik dan kuat dengan watak pembantu contohnya abang long dil & ajib ... masing2 kelakar tapi dengan cara yg berbeza ... semua dah sedia maklum yg zizan adelah pelawak terkenal skang ni ... so bila dengar je dialog dia mmg satu panggung bergelak bagai ... lain pulak dengan ajib ... dia kelakar tapi serius ... penonton tetap gelak jugak, nak nak part kat pasar tu ... memang riuh sepanggung bila dia sebut perkataan penyesalan ... heheheheh ... dan satu lagi citer ni lain dari citer2 lain sbb xde heroin ...

terbaekk ...!!!!

ok ni aku nak share dialog yang aku suka dalam filem ni :

malek :
-cuti sudah habis bro (muka comel masa ni)
-lu kasi gua mati dulu la baru gua diam

jai :

-serem nih
-memey arr
-abang tak abang, sape kacau aku pecah
-kirim salam dengan tok anjang dia
-yang ko nak skolahkan aku kenape

abang long dil :
(semua dialog dia aku suka)


shark :
-ini kl gua pegang
-gua mau lu tapau itu dragon
-lai (sambil amik kayu nak hempok cermin kete abg long dil) - sangat macho time ni
-(scene kt rumah malek) dia mau tgk gua punya gila kan,ini hari gua gila

ajib :
-(scene kt pasar) hey kalau aku sembelih ko 18 baru kau tahu tentang penyesalan (dan satu panggung bergelak sakan)
-(scene terbaring lepas gadoh) gua simpan gua punya sengat, gua pun sudah penat


watak abang long dil gamatkan lagi panggung ... well done zizan ...

picture crdt to: Google.

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-