19 June, 2011

lamanya x lepak sama ...

Assalamualaikum ...!!!

semalam balik keje lambat dari hari2 sabtu yg lepas ... pukul 5pm baru aku sampai umah ... dah sampai umah, on samsung yg tgh tdo ni ... check apa yg patut ... pastu buat benda yg mmg dah jadi rutin aku setiap kali on internet ...

masuk blog kengkawan & adik aku ... sampai kat blog cik ika, aku tertarik dgn n3 pasal novel tu ... wah nak jual novel cik adik ni ... ni korang boleh baca kat sini ... dan mata aku terus terlekat dkt satu novel ni ... terus aku berfb dgn dia tanya pasal novel tu ... aku mmg dah lama cari novel tu untuk koleksi aku sendiri ... dulu pon aku mmg baca novel dia masa kat uni ...

novel yg dimaksudkan ... dah jadi aku punya ... tq ika ..

maka setelah di plan baekk punya, berjumpa la kami kat Midvalley ... dah pandai dah anak pakcik zulkifli sampai kat MV tu ... heheheh bagus2 ... elok aku sampai ja kat parking dapat mesej ... dia dah nampak aku rupanya ... ok dah berjumpa tu, kami ke foodcourt tkgt 3 ... makan la apa lagi ...

ni aku punya, ginger chicken ... ok la ...

ni ika punya, blackpaper chicken ...

dah habis makan segala, kami ke GSC lak ... layan muvi la apa lagi .. ika x minat sangat nk tgk citer lawan2 ni ... kalau tdak dah sah2 aku dah buat hatrik KL Gangster ... last2 kami pilih tgk citer 321 cinta ... heheheh ... dari awal citer sampai habis dok gelak ja ... kelakar citer tu ...

harus lah amik gambar kami dalam panggung tu ...

dah habis tgk wayang , balik la kami ... wah wah wah ... lama rasanya aku x tgk wayang dgn adik2 aku ni ... last tgk masa bila ntah ... kt melaka kot (Mahkota Parade @ MBO ayer keroh) ...

insyaallah pasni kalau x bz boleh la lepak lagi ....

Thank ika sbb jumpa kaklin mlm tadi ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-