10 June, 2011

I Love Aisya Sofea ... (selingan 2)

Assalamualaikum ...!!!

hahahah mana OGA ekk ... ni selingan kedua ... pasni betul nye aku post pasal OGA pada hari kejadian ... ni aku nk share novel penulis kesayangan aku ... ni latest novel dia la yang aku beli ... ade lagi ke yg latest ..??? rasanya ni kot yg terbaru ... ye kan kak aisya... hehehehe ....

jalan cerita kali ni simple ... senang nak paham tapi bagi yg x berapa nak suka bahasa asing mungkin akan rasa bosan pada awal2 sbb ada bahasa asing sikit yg dimasukkan tapi ada translation la ... aku kagum la dengan kak aisya ni sbb dia bukan menulis sekadar menulis kosong ... dia siap buat research ... penulis lain pon sama jugak tapi aku tetap kagum jugak dengan dia ... you're the best la kak aisya ...

so jangan lupa dapatkan di pasaran bagi yg belum ada lagi novel ni ...

ok lah dulu ...

OGA datang .... hahahahahha

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-