16 June, 2011

Kenduri kendara ...

Assalamualaikum ....!!!!

dah dah .. dah xde dah n3 pasal OGA ni ... dah selamat dah semalam ... ni aku nak buat n3 pasal awal bulan aritu ... bersamaan dengan 4hb Jun, bertempat di Kampung Padang Lumat, telah berlangsung majlis gilang gemilang meraikan 2 hati yg telah bersatu ... cewah ayat aku ... rasa mcm nak terjun longkang tak ... hahhaha ... ada aku kisah ...

ok sambung ... kenduri ni meraikan kazen aku yg dah selamat diijabkabulkan dengan pasangan beliau ... Tahniah Ejah & Rizal ... selamat datang ke family kami, Rizal ... so jom kita layan gambar sekitar majlis ... sila abaikan gambar yg x tersusun tu ye ...


dgn family Tokcik Ma (kola kedah) ..
ada la yg sorg tu malu nak join skali ... uhuk uhuk ..


pengantin dan paklang&maklang aku

semua anak dara ni kazen aku ...

air .. air ...

ni semua pon kazen2 aku jugak ..

yang ni pon sama ... kazenssss ...

makan time ... suka ye cik kak ..

rombongan pihak lelaki ...

kat dapur ni ...

pengantin lelaki baru sampai .. awal dia sampai ...

aku pon nk jgk bergambar dgn kazen aku ni ... teman sepermainan masa kecik2 ...

senyum ... cantik ...

dengan pihak lelaki ...

SEMOGA BERBAHAGIA DUNIA AKHIRAT, AMIN.


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-