10 June, 2011

2 Tahun Sudah (selingan)

Assalamualaikum ...!!!

n3 ni aku nak menyimpang sikit dari OGA ... pasni aku sambung OGA balik ye ... sabar2 ... semalam bersamaan dengan 9 Jun 2011 genaplah 2 tahun usia anak buah aku, Muhamad Aiman Farhan ... dah dua tahun dah ... sekejap je rasanya ... last aku jumpa dia masa baru2 ni jugak ... aku balik kg sbb kazen aku kawen (nnt aku bt n3 jugak pasal kawen ni) ... pastu diorg ikut ke melaka utk kazen aku bertunang (yg ni pon akan ada n3 jugak) ... last skali diorg singgah kl kejap (pon ada n3 jgk) ...

dia balik kali ni, manja dengan wan (pakhalim la sapa lagi) terlebih2 ... sampaikan dengan ibu dia (kakak aku) pon dia x mau ... sikit2 wan ... sikit2 wan ... buat suara comel lak tu ... seb baik dia pon comel ... huhuhuh ... ni aku nak share gambar 2 keping ... tgk la ye ...

kek hari jadi aiman ... kalerful kan ...

ni la dia budak manja dengan wan dia ni ... melekat ja 24 jam ...

Happy Birthday Aiman ...

ok lah dulu ...

OGA di n3 akan datang ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-