Assalamualaikum ...!!!
adoiii jarang dah aku menghapdet belog ni kan ... ok jom hapdet sekarang ... on your mark ... get set ... go ...
lunch semalam makan kat KLCC ... lebih tepat lagi makan kat KFC ... thanks to adik2 sbb belanja kakak2 lunch tadi ... heheheh ... aku, cik wa, cik na, idah, miza & one and only gentleman yg ikut kitorang, arif ... aku ingatkan derang bergurau je skali betul la plak diorang belanja makan ... eh lupa nk kenal kan ... idah, miza & arif ni adelah adik2 yg tgh buat praktikal kat RWNA ni ... ada lagi 4 minggu @ sebulan je lagi diorang kat sini ... walaupon sekejap je dengan diorang ni, tapi rasa mcm dah kenal lama ... kepala sorang2 boleh tahan la jugak giler mcm kitorang ... hahaha mengaku sendiri xpe la kan ...
jom la kita layan gambar ... malas nak mengarang bagai dah ... jom kenal dgn adik2 ni ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago











0 kata apa?:
Post a Comment