Assalamualaikum ...!!!
ok jom aku cerita
kejadian hari sabtu pulak ... takde la se'bz' hari jumaat tu ... hari sabtu tu pon aku ke
mv jugak ... nak submit lagi
3-4 resume lagi cadangnyer ... aku x pegi sorang ... dah janji dgn
uncle lengchai nak jumpa kat sana ... dia bukan la nak cari keje baru tapi nak tgk utk
training nyer ... ok lah kan ... so janji nak jumpa dengan dia dalam pukul
11.30 pagi ... kira ok la tu ... xde la awal sangat kan ... and xde la lewat sangat kan ... just nice la ... tapi aku xde la pegi lambat ... aku mmg dah
plan awal2 nak pegi awal sikit sbb nak setelkan
beberapa hal kat sana ... hehehh ayat x tahan ... beberapa hal konon ...
aku gerak dari rumah dlm
10.40 am ... sampai kat parking
mv tu ok lagi sbb banyak lagi parking ... tersenyum aku ... dalam hati siap boleh cakap mcm ni ...
'datang la cepat uncle ooii, kang ade yg xdapat parking ni' ... lebih kurang mcm tu la hati aku berkata2
*sila lempang diri sendiri sampai puas hati* ... lepas dah parking bagai maka kita menapak
kedestinasi kita yang pertama ...
JJ level 3 ... mana lagi kalau tak
bayar kad kredit ... selamat la melayang duit aku kat kaunter tu ... tapi takpe la kan ... dah aku yg guna harus la aku yg bayar kan ...
x kan la ade hamba allah yg mampu nak bayarkan utk aku pulak kan .. ok aku dah
merepek dah ni ...
ok dah setel
bayar kad kredit maka menapak la kita
kedestinasi yg kedua yaitu
maxis kiosk kot ... ke
centre ntah ... ala yg kat luar JJ level 3 tu la ... tujuan adelah utk
bayar bb ni ... lepas setel bayar, cik adik kat kaunter
maxistu bgtau plak yg
maxis ada buat promosi utk plan bb yg aku guna tu tapi dengan harga yg lebih murah ... kalau sekarang ni aku guna
6GB utk RM98, utk promosi ni
6GB utk RM90 je ... dah jimat
RM8 kan ... ok la tu dari x jimat langsung kan ... ok aku pon tukar la ke plan yg baru tu ... kena bayar
RM50 utk aktivate plan baru tu ... so next month aku just bayar
RM40 je .... yg
RM50 dia akan tolak dari yg aku dah bayar tu ... heheheh ... bagus2 ... jimat2 duit aku ... hehehehe ...
ok dah setel semua kat
maxis tu, menapak lagi aku ... kali ni naik atas la ... ke
exhibition centre tu ... nak tunggu kat atas tu ... tunggu sape lagi kalau bukan
apek uncle tu ... masa tunggu2 tu aku ada la sempat masuk dalam tu jalan2 dulu ... tapi baru aku perasan aku x
register kat depan masa masuk ... nasib baik lepas & x kena tahan ... hehehheh ...


then dah malas nak jalan2 lagi, keluar la aku tunggu kat luar pulak ... tgk jam dah dekat2 pukul 12 ... aku msg uncle tanya dia kat mana ... dia kata dia dah sampai kat parking ... heheheh ... dalam hati aku dah terdetik mesti dah
xde parking ni .... hohohoh ... rupa nya betul la ... lepas berapa minit ntah dia msg lagi ...
no parking ... hohoho nak buat macam mana kan ... aku ckp xpe la aku tggu je kat atas ni ... nasib baik la aku bawak
bekal skali ... bukan la
makanan ... tapi
novel ... ada la jugak bahan bacaan utk aku kan ... xde la bosan sangat ...

dalam 2-3 minit lepas tu dia bagitau dah dapat parking ... yeay ... hahahhaa ... kepala dah x betul ... ye la
melangut kat depan tu
terintai2 kot2 dia dah sampai kan ... selang 3-4 minit kemudian dia msg lagi bgtau dia dah ada kat
entrance exhibition tu ... ok aku pon menapak ke sana sbb aku duduk berdiri kat seberang pada tempat tu ... dah tu nak masuk dah kena pulak tahan dengan
guard kat situ ... dia pandang kaki uncle ...
'sliper x boleh masuk ye' ... dan dan tu jugak la aku tgk
kaki uncle ... aiyoooo
@.@ dia pakai
sliper la pulak ... huhuhuh ... so x kan nak tggu kat situ je kan ... maka
bergerak la kitorang dari stu ...huhuhuhuh ... ok perut aku dah kasi signal yg dia lapar ... eh eh aku la yg lapar tu ...
mula2 nak makan kat
mcD je ... sekali pegi xde tempat kosong ... so aku suggest pegi
mcD kat bawah ... ok la sambil jalan2 tu lalu kat depan
KR ... aku ajak dia makan kat
KR ... dia semua ok je ... asalkan benda makan kan uncle kan ... hehehhhe hehe ... tapi kitorang x masuk kat
KR ... kitorang masuk
nandos ... ok jugak sbb aku jarang kot makan kat
nandos tu ...




ok dah order semua, sambil tggu makanan sampai tu sembang2 dulu ... banyak jugak la citer yg keluar ... pasal org tu ... pasal org ni ... banyak hal kat
Singer la ... heheheh ... rindu nya aku kat
MIS ... makanan sampai ... apa lagi, makan la kan ... dan masih lagi kami sembang2 pasal keje ... pasal
MIS ... pasal
loan ... dan macam2 lagi la ... lepas habis makan tu, aku pon gerak balik ... uncle pulak nak jalan2 dulu kat
mv tu ... dia nak ajak kawan dia
dinner siap2 nnt ... dia mmg mcm tu ... kalau hari sabtu xdenyer nak lekat kat rumah ... dia suka keluar sampai malam .... kan
uncle kan ...
ok lepas tu petang nya aku ke
pasar malam pulak .... tapi x larat nak type dah ni ... n3 lepas ni aku cerita pasal
pasar malam k ... lama gila kot x ke saana ... nanti2 ehh ..
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!!