Showing posts with label lagu. Show all posts
Showing posts with label lagu. Show all posts

21 March, 2013

lagu apa yg best?

Assalamualaikum ...!!!!
 
skang ni korang tgh layan lagu ape ea ..?? kalau aku sekarang ni tengah layan AM Krew (HotFM) ... semenjak dua menjak ni pagi2 je mmg aku layan diorg bertiga je ... mmg gelak sakan aku kat dlm kete ... tapi xde la nak pelik sbb toleh kete kiri sama jugak ... kete kanan pon sama jugak ... hehehehehe ...
 
tu citer dalam kete la nak pegi keje kan ... kalau dah sampai opis, lepas pukul 10 pagi kalau aku x rasa nak dengar HotFM lagi, aku akan pasang lagu yg ada kat cik A aku ni ... jom nengok lagu apa yg terkini aku dok dengar ... seminggu lebih jugak la dok ulang lagu2 ni ... ada lama ada baru ...




merepek tahap kerepek:
.cik.aLin.HaLimuShi.

16 November, 2012

gandingan mantap mereka ... !!!

Assalamualaikum ...!!!

lagi aku nak share pasal lagu yang aku suka ... lagu ni pulak aku dapat tau kat FB AcikLana ... ye penulis fav aku tu ... *tasabar nak tggu K-Kim & Bunga* ... heheheh ... AcikLana kata lagu ni dia dengar masa kat Harvey Norman ... dok terbayang2 K-Kim & Bunga berbalas nyanyi katanyer ... hehehehh ... sedap weyh lagu ni ... cer try cari kat YouTube ... ok2 sbb aku baik hati maka aku sharekan kat sini link dulu ... video kendian la aku share ... ni klik kt link ni Broken Angel ....
 

image credit to Google
 
Broken Angel - Arash ft. Helena
 
I'm so lonely, broken angel

I'm so lonely, listen to my heart
 
Man dooset daram
Be cheshme man gerye nade
Na nemitoonam
Bedoone to halam badeee
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
To har jaa ke bashi kenaretam
Taa aakharesh divoonatam
To to nemidooni ke joonami
Bargard pisham
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
La la leyli la la leyli la laaa...
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
La la leyli la la leyli la laaa...
 
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
 
lirik ni dah di translatekan oleh AL sendiri dan dia tepekkan kat page fb AL ...

I'm so lonely, broken angel

I'm so lonely, listen to my heart
 
I have loved you
Don't let my eyes cry
No, I can't
Without you I'm depressed
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
Where ever you are I'm beside you
To the end, I'm crazy of youYou,
You don't know that you are my life
Come back to me
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
La la leyli la la leyli la laaa...
 
I'm so lonely, broken angel
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart

I'm so lonely, broken angelI
I'm so lonely, listen to my heart
One and only, broken angel
Come and save me, before I fall apart
 
La la leyli la la leyli la laaa...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

Selagi awak suka saya! ... #EH!

Assalamualaikum ...!!!

lagu baru ... lagi lagu yg aku suka ... uncle x suka bibier ni ... hahahah ... aku suka ... so ada aku kesah uncle suka ke tak *lempang pipi laju2* ... dulu aku x la layan sangat lagu dak ni ... tapi semenjak dua menjak ni macam best pulak lagu2 dia ... ada dua yg aku suka dengar ... tapi yg ni paling suka la ... jom aku nak kongsi lirik dgn korang ... tajuk dah copu tajuk lagu BSB ku .. #EH! ... sila la hayati ye ...

As Long As You Love Me - JB ft. Big Sean

As long as you love me [x3]
We're under pressure,
Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together,
Smile on your face even though your heart is frowning
But hey now, you know, girl,
We both know it's a cruel world
But I will take my chances


As long as you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you love, love, love, love me (love me)
As long as you love, love, love, love me (love me)


I'll be your soldier,
Fighting every second of the day for your dreams, girl
I'll be your Hova
You can be my Destiny's Child on the scene girl
So don't stress, don't cry, we don't need no wings to fly
Just take my hand


As long as you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you love, love, love, love me (love me)
As long as you love, love, love, love me (love me)


[Big Sean]
Yo, B-I-G
I don't know if this makes sense, but you're my hallelujah
Give me a time and place, and I'll rendezvous, and I'll fly you to it,
I'll beat you there
Girl you know I got you
Us, trust...
A couple of things I can't spell without 'U'
Now we are on top of the world, 'cause that's just how we do
Used to tell me, "Sky's the limit", now the sky's our point of view (view)
Man now we stepping out like, "Whoa" (Oh God)
Cameras point and shoot (shoot)
Ask me what's my best side, I stand back and point at you
You, you the one that I argue with, I feel like I need a new girl to be bothered with,
But the grass ain't always greener on the other side,
It's green where you water it
So I know we got issues baby true, true, true,
But I'd rather work on this with you
Than to go ahead and start with someone new
As long as you love me


As long as you love me (Love me yeah yeah yeah)
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you love, love, love, love me
As long as you love, love, love, love me
As long as you love, love, love, love me (I'll be your silver, I'll be your gold)
As long as you love, love, love, love me
As long as you love, love, love, love me
As long as you love me


nnt aku share video plak yea ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

22 October, 2012

Yang Tidak Diingini ... kata dia ...

Assalamualaikum ....!!!!
 
tadi aku on laptop ni kat hall ... dan dan tu la bb ni buat perangai ... maka aku tukar lokasi .... dok dalam bilik pulak ... baik lah bb mendengar kata ... elok je x buat perangai ... maka aku pon masuk la page yg selalu aku masuk ... mula2 masuk twitter, fb dan pondok2 aku ... check tgk ada sape yg update pondok2 diorg tak ...
 
eh eh ada la ... sape lagi kalau bukan penulis kesayangan wondergirls semua ... ye ye Acik Lana la ... maka sepantas kilat dilangit aku klik pada link blog acik ... yeay dah ada n3 baru utk PYPAC *sila cari sendiri di blog acik ye* ... dengan senyum senang hati masuk la aku ke blog AL ... baca baca dan baca lagi sampai habis n3 tu ... best dan x sabar nak tunggu saat boleh peluk kimi dan bunga ni ...
 
pastu saja la aku skrol ke bawah lagi ... dan aku perasaan ada lagu kat sebelah kanan blog acik ... kata acik lagu untuk Izzara yg akan dinyanyikan oleh Raqi ... wah kena dengar ni ... ekceli dah lama ada lagu ni ... dan kisah izzara dengan raqi pon aku dah baca ... tapi setiap kali masuk, mood utk dengar lagu x mari mari .. maka tgk je macam tu .. hari ni terpanggil plak aku nak dengar ...
 
elok aku klik je kat lagu tu, dengar je intro lagu tu terus rasa sebak ... lagu tu ... lirik dia buat aku nangis .. dan ada cerita disebalik lagu tu ... tapi citer lama dan aku dah x mau ingat lagi ... tapi bila dgr lagu tu, otomatik air mata kuar ... sumpah x boleh tahan ... sebak sangat ... dan mungkin sbb suasana aku skang ni sunyi dan dengar lagu ni sorang2 ... lagi la laju air mata ni kuar ... *skang ni pon tgh laju lagi*  >.< ... kalau x salah aku farah ada bg aku jugak lagu ni 2-3 minggu lepas ... tapi aku dengar x dengar sbb kat opis kan dgr mcm tu je la ... slow2 kan ... meh aku share lirik lagu tu kat sini ... korang hayati la lagu ni ye ...

Unintended - Muse

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one I'll always love


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you


You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one I'll always love


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before


Before you


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

01 October, 2012

oh bulannnnn ...

Assalamualaikum ....!!!!!


lagi lirik lagu yang aku suka sangat sangat sangat sangat dan sangat lagi ... dan penyanyi ni peminat dia yg suka sangat sangat sangat sangat sangat dan sangat lagi yang intro kat aku ... peminat ni gelarkan diri dia sbg #BrunoMarsFarhana ... ohhhmaaannngggg ... mula2 dengar dia nyanyi Grenade, ok la ... tapi bila aku dgr lagu2 dia yg lain2 maka aku jatuh tangga chenta dengan lagu dan suara beliau ... dan lagu ni aku hayati lirik dia ... *saya suka saya suka* ... jom kita hayati lagu ni ... nanti aku cari video dia pulak ... ari ni cukup lirik je yg aku share ok ...


Talking To The Moon - Bruno Mars

I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back
I want you back

My neighbors think
I'm crazy
But they don't understand
You're all I have
You're all I have

Chorus:
At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Try to get to You

In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I'm feeling like I'm famous
The talk of the town
They say
I've gone mad
Yeah
I've gone mad
But they don't know
what I know
Cause when the
sun goes down
someone's talking back
Yeah
They're talking back

Chorus:
At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Try to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

Ahh Ahh,
Ahh Ahh,

Do you ever hear me calling?
Cause every night
I'm talking to the moon
Still trying to get to you
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I know you're somewhere out there
Somewhere far away


amacam ...??? syahdu kan ...??? *saya suka saya suka* ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

25 September, 2012

sedih x yah cakap la ...U'll be missed! ..

Assalamualaikum ....!!!!

2 minggu lepas, masa tgh chat dgn ayu, dia bagi aku link ke sini ... agak sedey ... sebab ni ... korang layan la dulu video ni ... *lap mata* ...

 
 

sedeh kan ... aku sedeh ... sbb aku suka sangat2 dengan mereka2 ini ... maksud aku dengan lagu2 diorang la ... lepas ni hanya boleh layan lagu2 yg ada ni je ... xde lagi lagu baru ... semalam masa layan video tu, aku pon x sedar masa bila aku nangis ... *lap mata* ... nak2 bila si Kian dgn Nicky asyik lap mata diorg ... Shane & Mark pon muka dah merah2 ... *lap mata*  ... dan paling syahdu time diorg buat group hug ... memang sedu sedan jugak la aku ....

dan seminggu dua ni jugak aku dok layan lagu2 depa ja ... sedih sangat2 ... dan dan dan ... aku nak dedikasikan lagu ni untuk mereka ... huhuhuh ... layan k ...

I CRY - by WESTLIFE

You said goodbye, I fell apart
I fell from all we had
To I never knew
I needed you so bad

You need to let things go
I know, you told me so
I've been through hell
To break the spell

Why did I ever let you slip away?
Can't stand another day without you
Without the feeling
I once knew

I cry silently
I cry inside of me
I cry hopelessly
'Cause I know I'll never breathe your love again

I cry, 'cause you're not here with me
'Cause I'm lonely as can be
I cry hopelessly
'Cause I know I'll never breathe your love again
 
If you could see me now
You would know just how
How hard I try
Not to wonder why?
 
I wish I could believe in something new
Oh please somebody tell me
It's not true, oh girl
I'll never be over you
 
Why did I ever let you slip away?
Can't stand another day without you
Without the feeling
I once knew

I cry silently
I cry inside of me
I cry hopelessly
'Cause I know I'll never breathe your love again
 
I cry, 'cause you're not here with me
'Cause I'm lonely as can be
I cry hopelessly
'Cause I know I'll never breathe your love again
 
If I could have you back tomorrow
If I could lose the pain and sorrow
I would do just anything
To make you see, still love me

'Cause I know I'll never breathe your love again
I cry silently
I cry inside of me
I cry hopelessly
'Cause I know I'll never breathe your love again
 
I cry, 'cause you're not here with me
I cry, 'cause I'm lonely as can be
I cry hopelessly
'Cause I know I'll never breathe your love
Know, I'll never breathe your love again


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

13 September, 2012

Lagi lirik yg meruntun jiwa ... eh!

Assalamualaikum ...!!!

pagiiiiiiiiiii ... wah gitu kan ... mmg pagi lagi pun ... jam kat laptop ni baru pukul 6.15am .. kan pagi lagi tu kan ... heheheh ... ok sebelum nak siap2 ke opis, meh aku nak share lagi satu lirik lagu yg agak meruntun jiwa dan raga baju ... hahahahah ... serius cakap la, aku mmg suka lagu ni ... good job Suki ... jom layan lirik dia ... ada jugak la terkena tempiasnya kat aku ... #eh! ...

Terlalu Mencintaimu - Suki

Sakit, perih, menusuk hatiku
Saat kamu ucap kata itu
Ku hanya bisa menitiskan air mata
Jatuh rasanya langit ini


Apa salahku
Sampai kau tega tinggalkan ku
Padahal aku telah berikan segalanya
Belum cukupkah dirimu
Rasakan cinta tulus ku
Selama ini hidupku hanya untuk kamu


Benarkah salahku
Ku terlalu mencintaimu
Hingga kau buat aku terlarut kedalam
Mungkin ku tak bisa hidup
Tanpa kamu di sisiku
Ku yakin bisa melewati
Tapi berat sayang


Sakit, perih, menusuk hatiku
Saat kamu ucap kata itu
Ku hanya bisa menitiskan air mata
Jatuh rasanya langit ini


Apa salahku
Sampai kau tega tinggalkan ku
Padahal aku telah berikan segalanya
Belum cukupkah dirimu
Rasakan cinta tulus ku
Selama ini hidupku hanya untuk kamu


Benarkah salahku
Ku terlalu mencintaimu
Hingga kau buat aku terlarut kedalam
Mungkin ku tak bisa hidup
Tanpa kamu di sisiku
Ku yakin bisa melewati
Tapi berat sayang



ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!!

11 September, 2012

Seminggu dengar tak jemu2

Assalamualaikum ....!!!!

start dari sabtu 2 minggu lepas aku dengar lagu ni ... mula2 dengar terus jatuh chenta ... ha kau ... jatuh chenta dengan tangga bagai aku dibuatnya ... maka kalau dah suka haruslah mendonlot cari kan ... dan aku jumpa la video ni kat YouTube ... *saya suka saya suka* ... dan aku nak share la dengan sape2 je yg menyinggah kat sini .. dah nama pun sharing is caring kan ... meh la kita layan sama2 k ...




sedap kan ... dan sebab dia sedap sangat maka aku dgar hari 2kat opis 8 jam berturut2 sampai la hari ni .... dan sekarang ni pon masih dok dgr2 lagi ... sampai kan jiran sebelah aku dah tegur2 dah xde lagu lain ke ... hahahahaha ... kalau hati sudah suka, semua indah saja ... #eh ... heheheheheh ...

video aku share dari YouTube ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

Lagu yg sedap liriknye

Assalamualaikum ....!!!!

Sebelum ni aku penah share video lagu sedap nih ... skang ni aku nak share lirik pulak ... macam kena dengan aku je .. #eh! .. huhuhuh ... hayati dan selami lirik lagu ni ... ok ... kalau rasa feeling lebih tu siap2kan sekali tisu kat sebelah k ... jom hayati lirik dia ...

ANDAI KU BERCINTA LAGI - Mojo

Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga
Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini
 
Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?
Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda
 
Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh
Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih
 
Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!

06 August, 2012

Lagi satu yg aku suka dari Najwa Latif

Assalamualaikum ...!!!

ni aku nak share lagi satu lagu yg sedap didengar ... lebih kepada ketuhanan la pada aku ... ikhlas aku cakap aku mula suka dengar lagu NL ni start aku dgr lagu Kosong ... yes ... aku mmg minat lagu tu ... lirik dia mmg best ... lagu ni pulak cik adik aku yg sorang tu yg bagitau ... so mencari la aku kat 4shared ... dah jumpa ... dah dengar ... mmg best pon ... maka sesi mencari kat youtube plak ... dan ni la yg aku jumpa ... meh dengar sama2 ... lirik tu yg penting ....

video aku share dari youtube ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

01 July, 2012

MTV 'Andai Ku Bercinta Lagi' - Mojo ... best!

Assalamualaikum ....!!!!
ok aku stop kejap n3 yg basi2 tu ... ni nak share video berhantu ... series sedap suara si aweera ni ... mojo mmg awesome ... suara mantap seyyhh ... jom layan ... sedia tisu ok ... sbb aku mmg nangis bila dgr dan tgk vc ni ... syahdu ... hmmmm ... jom layaaannnn ....



amacam ... mantap kan vokal dia ... aku dah sroot sreet dah tgk vc ni ... eh mcm dah ulang2 je ayat aku ... lantak! ... video ni aku share dari youtube KRUstudio ... tahniah ! ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!


05 April, 2012

Event: Hayad akan muncul!

Assalamualaikum ...!!!!

yeay ... eksaited tak baca tajuk n3 tu ... jom kita sama2 meramaikan majlis esok malam ... so to semua HAYAD fans & friends .. lets lets lets ... jumpa HAYAD disana ya ...

klik pada gambar utk lebih jelas ..

ok gambar adelah sangat x jelas ... so HAYAD akan perform esok malam (Jumaat 6 Apr 2012) di Laman Budaya Shah Alam AKAR, jam 8 malam ... jom ramai2 ke sana ye ...

insyaallah kalau ada lagi event berkaitan HAYAD akan diupdate lagi di sini ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

05 March, 2012

jatuh cinta lagi?

Assalamualaikum ...!!!

sape yg jatuh cinta lagi ...? heheheh ni aku nak cakap pasal lagu ni ... so buka bulan baru ni dengan n3 ini ... sebelum aku post pasal koleksi terbaru 2012 ni meh aku nak share lagu ni dgn korang ... aku dengar masa dok layan youtube ... dengar lagu ni .. mcm sangat menyentuh ... jom la layan lirik ... kalau rajin sila google sendiri ye utk dgr ..



To Fall In Love Again - Jessica Simpson

So faithfully
Holding tight to every dream I thought our love would ever be
As the scent of hope slips through my fingers plain for me to see
I can feel now in your eyes the changing way you look at me
Where's the love we knew would last us eternally

And will your arms still hold me
And your eyes console me, baby
Please don't turn your back and just pretend
That your heart still needs me
And your soul completes me
Can we find a way to fall in love again

It's hard for you
When your heart has opened up to feelings that you never knew
Never thinking that you'd doubt our love you don't know what to do
I'd give anything, my heart, my soul if i could pull you through
Just to find again my love we hold so true

And will your arms still hold me
And your eyes console me, baby
Please don't turn your back and just pretend
That your heart still needs me
And your soul completes me
Can we find a way to fall in love again

And as everything night goes by
With every lonely tear I cry
It's do clear to me
I need you by my side

And will your arms still hold me
And your eyes console me, baby
Please don't turn your back and just pretend
That your heart still needs me
And your soul completes me
Can we find a way to fall in love again

Can we find a way to fall in love again
Oh baby, I need you to love me for the rest of my life

If we fall in love again
Would you love me for the rest of my life.

lirik ehsan dari google!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

28 December, 2011

Youtube: awesome ..

Assalamualaikum ...!!!!

skang ni agak kebizian ... tapi aku nak share jugak2 video ni ... sedap lagu ni ... sedap lirik dia ... cer hayati ... awesome jugak gabungan ni ... selalu2 la duet sama2 ye ... jom layan ... hasil share dari youtube ...



best kan lagu ni ... ok kalau ada lagi aku share lagi ye ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!!

19 December, 2011

yang ditunggu2 ...

Assalamualaikum ...!!!!

dah lama tunggu lagu baru ni ... nasib x tumbuh janggut je ... heheheh jangan marah ye HAYAD ... tapi video ni adelah preview utk semua lagu baru ... ehem ehem ... bila nak dapat dgr full song ni guys ..?? xpe jom enjoy dgn lagu2 ni ... my fav ..??? semesti nya yg last skali ... separuh dariku ... tapi janji pon layan jugak ... eh i layan semua la ... *tetiba kau feeling i you pulak kan lin* ... ok layan ...




insyaallah aku akan apdet lagi kalau ada news pasal HAYAD ni in future ...

ok guys, good luck !!! can't wait for your album ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

04 December, 2011

Youtube: sedap suara dia ni ...

Assalamualaikum ...!!!

suara sape yg sedap ..?? ha ni semua sbb maddi jane yg comel tu la ... aku dengar semua lagu yg dia nyanyi dan aku akan cari video dgn penyanyi asal lagu tu ... maka aku jumpa yg ni ... woahhh mmg sedap la lagu ni ... maksudnya dua2 nyanyi pon aku suka ... jom layan ... video dari youtube ....



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

28 October, 2011

Jiwang seorang aku ...

Assalamualaikum ...!!!

mood utk buat keje adelah ditahap yg agak menyedihkan ... ye maksudnye xde mood nak buat keje ... dah jumaat dah kan ... sekejap je kan ... hmmm aku pon x tau nak coret apa kat cni ... tapi tangan ni terasa nak menaip2 ... dan tau2 je aku dok tgh menaip bende ni ... hmmm ... sambil tu dengar2 dan layan2 lagu yg sangat JIWANG ... ye saya ulangi lagu yang sangat JIWANG ...

minggu ni mmg minggu JIWANG ... aku jugak yg mulakan ... aku tanya dengan ina ada ke lagu yg nak didonlot ... sbb dah bosan dgn lagu yg asyik dok dgr tu ... pastu aku ckp kalau boleh layan lagu lama pon best jugak ... sekali dia bagi satu list lagu kat aku ... korang x caye ke ... ni tgk ni ..

nampak tak .. ?? x nampak ... ok tgk yg bawah ni pulak ...


ni closed up sikit ... nampak kan ... so lagu2 ni la yg ada dlm list lagu2 aku la ni ...


ha kan aku dah cakap ... so skang ni kat winamp aku penuh dgn lagu2 JIWANG yg lama2 ... walaupon JIWANG , masih lagi boleh diterima dek telinga aku dgn yg lain ... hmmm ok sambung lagi berJIWANG ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

06 October, 2011

Lagi best ... bukan MyVi ye ...

Assalamualaikum ...!!!

ok ni nak share lagi lagu yg sedap pada pendengaran aku ... dan aku nak umumkan secara rasmi (dah mcm nak umum kawen ko je kan) yg aku mmg dah suka sgt2 dgn lagu2 cik Yuna ni ... jom layaaaannn ...


mcm biasa la video ni dari YouTube ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

30 September, 2011

eh eh one more ...

Assalamualaikum ..!!!!

eh eh jap ... ni ada lagi satu lagu best ni ... also from Yuna ... ok jom layan .... yang ni pon aku share dari youtube YunaMusicOfficial jugak ... enjoy ....



Memo

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

nice song ... for me ...

Assalamualaikum ...!!!!

just nak share video lagu yuna ni ... aku suka dengar lagu ni ... walaupon lagu dia x serancak lagu2 lain yg aku suka, tapi boleh je aku layan jugak lagu ni ... aku share dari youtube YunaMusicOfficial ... jom layan lagu ni ...


Come As You Are


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me