Assalamualaikum ...!!!
weh dah masuk bulan 6 dah .. satu n3 pon aku tak post kan ... ni sbbnya aku bz yg amat sangat ... ni pon baru ja lepas jumpa dengan encik bos ... banyak crita sebenaqnya aku nk share kat cni .. tapi aku kena simpan dulu sbb nk setelkan keja aku yg menimbun ni ...
pasni insyaallah aku dah x bizi aku crita pasal OGA ... pasal kenduri kazen aku ... pasal kazen aku bertunang .. dan pasal jalan2 kl dgn family aku ...
ok lah dulu ..
sampai jumpa lagi ...!!!
c-Drama: Zhu Yawen, my new list
-
Kat Threads dah start orang pecah ovari dengan Jing Boran pulekkk. Hari tu
Zhang Linghe. Beriya-iya masing-masing masa Zhang Linghe tengah trending.
* “...
3 weeks ago




0 kata apa?:
Post a Comment