Showing posts with label kek. Show all posts
Showing posts with label kek. Show all posts

16 March, 2012

Jom makan kek!

Assalamualaikum ...!!!

semalam kan bday cik adik aku yg sorang tu ... maka aku dengan kakak besaq pon plan la nak beli makanan dan jugak kek utk bday dia ni ... maka lepas keje berdesup la aku ke Midvalley ... plan asal nak suruh kakak amik aku kat opis ... tapi dia kol bgtau kat sana (cyberjaya) hujan amat la lebat .. maka aku cakap je la jumpa kat mv je ...

lepas dah turun kat Bangsar, tunggu la pulak bas ke mv ... bas free je ... bagus betul kan ... jimat dah duit aku kat ctu ... sampai kat mv aku terus turun ke LG .. terus masuk kat kedai speedy ... nak tgk2 CD BM ... mana la tau kot2 ada yg bole di beli dan di bagi pada peminat BM kat umah tu .. uhuk uhuk ... tapi xde .. so next time kalau aku jumpa aku beli la utk dia ...

sambil2 tu jalan2 kat area2 ctu jugak tgk dress utk seseorang ... hahahaha ... nak bagi as a hadiah la ... sbb aku tau dia suka pakai dress / blouse ... tapi xde yg berkenan pada pandangan mata cantik ku ini ...

pastu kakak pon sampai ... misi mencari makanan dijalankan ... lepas capai kata sepakat, aku ke KFC dan kakak ke Jusco ... nak beli kek katanye .. aku kalau dah masuk KFC mesti la nak beli KFC kan ... x kan nak beli Tako plak kan ... uiihhh lapar pulak nak makan Tako ni ... lama kot x makan ... ok dah menyimpang dah ni ...

lepas beratur dekat 10 minit jugak baru la setel proses beli membeli di KFC tu ... dan kakak pon dtg kat aku sambil tersengih dengan plastik kek di tangan ... ish aku plak yg eksaited nak makan kek ... hehehee ... lambat lagi bulan 7! ... hahahahaha

maka balik la kami ke rumah *ayat minta pelempang tu* ... sampai ja kat rumah aku letak je plastik KFC tu kat tgh2 rumah ... cik adik tu tgk ja .... bila kakak letak kek depan dia terus senyum sampai ke belakang telinga ... hahahah ... malu pulak ...

maka lepas dah menyetelkan diri memasing, ke ruang tamu la kita ... amik pinggan dan gelas(plastik) ... semua aku suh bday girl ... hahahahh ... pastu dah siap2 hidang semua maka upacara membelah kek pun dijalankan ... almaklumla semua dah kat rumah ... maka tkde la gambar2 kami yg ada di party buih itu @.@ ... tapi layankan je la gambar2 yg sempat aku amik ni ... buat kenang2an ... btw, kat rumah tu ada 5 orang ja ... yuk ke sabah, holiday katanya ... teha plak kt kg , berpantang ... yang ada pon aku, kakak, yana, arda & cik adik bday girl la ...

jom layan gambar2 plak ... sila telan je la air liur ye ... sedap weh kek tu ...


hidangan yg enak ! ....


kek ni mmg sedap ... kecuali yg merah tu ... ceri ekk ..
ok yg tu x sedap tapi aku makan 2! ..



ni la dia acara membelah kek oleh bday girl ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

16 July, 2011

gambar pada malamnya pulak ...

Assalamualaikum ...!!!

kalau tadi gambar siangnya aku di opis ... ni gambar malam nya pulak ... gambar dengan osmet aku ... ekceli aku pon x tau yg diorang nak buat surprise ... hehehe tanjat boboi ... hahahaah ... kisahnya mcm ni ... petang sebelum balik tu aku YM dengan kakak aku tanya nak gi midvalley ke ari ni ... sbbnye aku tanya tu adelah kerana semalam x jadi ke midvalley ... cepat je dia reply nak pegi ... ok lah kan .. aku x de la syak ape2 ...

ok pegi sana aku cakap la aku lapar ... nak makan nasi ... dah petang ko nak makan nasi lagi lin ooiii ... kakak cakap nak makan kat the gardens ... hmmm ... tetiba je ... aku layankan je sbb aku mmg lapar ... sampai je kat foodcourt aku dah nampak kat tiang besar gambar ayam penyet ... ok aku nak makan ayam penyet ... yes .. eh tu kat tiang ... mana kedai nya ... oohh kat situ ada satu lagi tiang ... eh eh eh apesal budak ni senyum kat aku ... aku pandang skali je pastu eh macam osmet aku cik arda lak ... sekali betul la ...

cik arda dgn mek yuk tengah tersengih pandang aku ... dengan sebijik kek ... eh tersenyum plak aku ... makan kek lagi la aku jawab nya ... perut penuh dengan kek je ari tu ... dah dah jom layan gambar lak ...

kek yang sedap jugak ... sila abaikan hp transformers itu ... heheheh ...


bday girl dan kek beliau ... yum yum ...


dgn cik arda ..


cik arda & mek yuk ...


cik kakak & cik arda ...


aauumm ... makan kek itu ... hahahaha


ngeeeee ....


makan makan makan ...


dinner kami ...


roomate sehati sejiwa gitu ...


cik arda dan makanan beliau ... nampak sedap je ...


nasi nenas ... ok not bad ... sup dia sedap ...


the place ... food garden


ok kami dah nak balik ... tahun depan mai lagi .. hahahaahah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

13 July, 2011

Terima kasih atas ingatan ...

Assalamualaikum ...!!!

senyum sepanjang hari
... ye ye aku tau aku dah mcm x betul ... hahahah ... ok la kan, bagi la can aku nak happy ari ni ... walaupun dah masuk 3 series, tapi aku tetap happy ... terima kasih Ya Allah atas kesihatan dan kurniaan yang telah engkau berikan pada hambamu ini ....

ye ari ni genap la usia aku ke-30 ... aku x kisah pon nk bgtau umo aku ... heheheh ... terima kasih banyak2 pada semua yg meraikan ari ni ... especially yg kat opis ni ... ada kek, pizza & hadiah ... yeay ... siap orang berantar bagai hadiah cute aku tu ... thanks korang ... terharu ... oohhh sebak didada ... ni la yg aku dapat ...

comel kan ... thank you ye adik2 ...


budak cute ... sape tu ..??? hehehehe ...


thank jugak utk yg wish pada wall fb & twitter aku tu ... thank you so much ...!!!
** nnt aku upload gambar lain sepanjang hari kejadian **

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me