Assalamualaikum ...!!!
hahahah mana OGA ekk ... ni selingan kedua ... pasni betul nye aku post pasal OGA pada hari kejadian ... ni aku nk share novel penulis kesayangan aku ... ni latest novel dia la yang aku beli ... ade lagi ke yg latest ..??? rasanya ni kot yg terbaru ... ye kan kak aisya... hehehehe ....
jalan cerita kali ni simple ... senang nak paham tapi bagi yg x berapa nak suka bahasa asing mungkin akan rasa bosan pada awal2 sbb ada bahasa asing sikit yg dimasukkan tapi ada translation la ... aku kagum la dengan kak aisya ni sbb dia bukan menulis sekadar menulis kosong ... dia siap buat research ... penulis lain pon sama jugak tapi aku tetap kagum jugak dengan dia ... you're the best la kak aisya ...
ok lah dulu ...
OGA datang .... hahahahahha
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago




0 kata apa?:
Post a Comment