Showing posts with label gym. Show all posts
Showing posts with label gym. Show all posts

27 September, 2011

setelah lama x lepak ... sempuutttt ...

Assalamualaikum ...!!!!

semalam lepas keje pegi melepak macam yg selalu aku buat ... dah lama aku x gi melepak ni ... eh aku melepak bukan buang masa ... aku melepak sambil keluarkan peluh je ... heehehheh ... selalu dengan ina la ... kadang2 wa pon join skali ... kalau dia x bz and takde kelas la ...

ok jom layan gambar je la ... masa tgh break sekejap ... sebelum sambung lepak lagi ... layankan je la ye ..

layan perasaan mak jemah ni ... heheheheh


muka pancit ... hahahh siap ade blusher lagi ... kau ade...?? heeheheh


kita minum dulu ...


aku mmg suka amik gambar klcc ni ... so layan je la yek ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

26 July, 2011

kesukaan yg baru

Assalamualaikum ...!!!

eh ko pun dah nak jadi macam HMetro jugak ke, lin ...??? tajuk n3 buat org konfius ... heheheh jgn marah ye HMetro ... apa yg baru ..?? kesukaan ... hmmm ni meh aku nak citer ... tapi xde la sampai beria pon aku nak cerita ...

baru2 ni (xde la baru sgt, dah 2 mggu rasanya) ... aku ikut cik wa gi satu tempat ni ... heheheh rahsia la sangat kan tempat ape ko pegi tu lin ... ala xde nak rahsia2 dah ... aku ikut pegi gym ... cik wa yg kenalkan ... so aku dgn ina daftar la masuk kat gym tu ... huhuhuh rasa sangat giant aku dlm gym tu ...

org lain yg pegi pon ada je yg besar lagi dari aku ... tapi aku tetap rasa aku mcm giant ... ok paham2 sendiri la kan ... ok ... dah berdaftar bagai, esok nya kami mulakan hari pertama kat ctu ... huhuhuh boleh tahan jugak la penangan gym ni sampai isnin tu aku MC ... doktor gelakkan aku ... dia kata muscle aku terkejut ... mau tak terkejut ... kalau dah eksaited sngat semua bende ko nak cuba kan ... dah macam hape dah kan ... ahhahahh ...

so skang ni aku dah boleh nk balance la ... xde la aku terjah semua benda nk buat kat gym tu ... tapi benda yg wajib buat adelah berlari selama 20 minit dan basikal pon 20 minit ... mmg tu wajib buat tiap kali aku pegi ... lepas keje je terus menapak ke sana (kalau x bz la)... seb baik depan opis je tempat tu ... hmmm ... ok lah ... jom tgk gambar sekeping dua yg sempat aku amik sabtu lepas ...

semangat ye cik ina kita ...


fokus lin fokus ....


ni je yg aku mampu ... ok lah utk beginner kan ... heheheeh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi...!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me