Showing posts with label games. Show all posts
Showing posts with label games. Show all posts

22 February, 2012

Picnic picnic!

Assalamualaikum ...!!!

n3 kali ni adelah berkenaan dengan aktiviti hujung minggu yg lepas ... sabtu lepas, bersamaan dengan 18 Februari 2012 aku tak keja! ... heheehh ... saja apply cuti ... sbb nak rilek2 kan kepala ... dan sebab yang paling utama adelah sbb nak PICNIC dengan HAYAD! ... harus la aku join kan ...

Hayad post kat wall FB diorang yang ni ..

baca je dah eksaited ... tak tgk lagi tarikh & hari kan ... sekali check tarikh tu aiyooo @.@... sabtu ... maka sesi soal jawab dengan Hayad dijalankan di Twitter ... dan awalnya aku cakap x pe la kan ... mungkin next event aku akan join ... fyi, ni event ke-2 Hayad dgn Friend's Club ni ... event yg 1st dulu adelah Hayad Friends Gathering yang dibuat pada tahun lepas ... ni kalau korang nak baca boleh klik sini - HAYAD 1st Event .

ok ... berbalik pada event ke-2 Hayad ni ... aku join la jugak Picnic ni ... yeay ... giler x nak join ... dan kebetulan kepala berserabut semenjak dua menjak ni kan ... maka picnic ni adelah salah satu terapi utk aku ... aku ajak la budak2 umah jugak, kot2 ade yg berminat nak ikut kan ... kalau ikut asal nya semua nak ikut ... tapi last minit 2 orang je yg dapat follow ... lagi 2 orang x berapa nak sihat sangat ... xpe la kan ...

so pagi sabtu tu bergerak ke TTDI dengan cik adik aku yg sorang tu, Ayu dan dua lagi osmet, Yuk & Yana ... ekceli yg berdua ni pon x berapa nak sihat sangat jugak, tapi nak ikut jugak ... aku bawak je la ... eksaited dah terasa masa dalam kete lagi ... sampai je kat area damansara air dah start menitik kat cermin kete ... alamak ! hujan ... tapi tetap dok nampak Taman Rimba kat TTDI tu ...

sampai je kat area taman tu, lepas sesat2 sikit *kalau x sesat mmg bukan aku la jawabnya* aku suh ayu kol adik manis, Dayah Bakar ... dia cakap dia dah sampai ... ok betul la tempat yg diredah itu ... maka kedalam lagi kami sbb nampak ada kete kat dalam ... eh ada org tgh belatih kat padang tu ... masa lalu kat ctu aku terperasan ade Altimet kat ctu ... rajin dia eksesais ye ... bagus2 ...

sampai tu dah nampak 3 kete ... dan nampak la abg Dayah yg sorang tu ... ok betul dah la ni ... tapi disebabkan ujan kan maka lepak dlm kete dulu ... ok nak dipendekkan citer ye sbb dah malas nak mengarang, lepas ujan dah reda kitorang pon berpicnic la ... ada yg lambat datang ... tapi diampunkan sbb dari Nilai kalau x salah aku diorang tu ...

so aktiviti yg dibuat adelah makan2 *dah nama pon picnic kan* ... lepas tu sesi suai kenal dengan semua yg hadir ... mula2 ucapan alu-aluan dari yg menganjurkan ... pastu sesi suai kenal ... dah habis bersuai dan berkenal maka main pulak ... dua game yg disediakan ... satu tin cantek beracun *sama ja dgn kotak beracun* ... dan yang kedua nya adelah teka kata *kot* ... ok sambil2 tu cik ayu ni amik la gambar *sebenarnya nak mengelat tanak main games* ...

ok dah panjang dah yg nak dipendekkan kononnya tu ... heheheh ... jom layan gambar pulak ye ... semua gambar2 ni aku amik dari cik ayu & adik manis, Dayah Bakar ... enjoy the picas! ..


makanan pada hari kejadian ...


ni la hero2 yg dari nilai ...


yuk & yana ... muka happy je kan ...


jemput makaaaaannn ...


ok game dah mula ... heheheheh ..

yeay! dapat hadiah ...


dan tugasan nye adelah ... errkk .. ok2 ...


adik manis pulak nyanyi ... nice!


Hayad sampai kan lagu2 diorang ...
antaranya Terbaik untukku, Janji, melodi, Separuh Dariku dll ...



HAYAD!

ok jom kemas!..


ok nak balik dah ... see ya next event ! ..


reramai !! ...

kalau nak tgk lagi gambar yg banyak sila intai2 kat sini *cika cika* .

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

30 December, 2010

ni aku lagi suka ... thank u yana ...

salam satu malaysia ...!!!

ok sudah2 la pasal bola ye ... ni aku nak kongsi hobi baru aku ni ... heheh aku suka sangat ... mmg sampai tahap addicted la ... mula2 main yg dekat fesbuk tu ... pastu 2 hari lepas cik yana tanya aku .... "Kaklinda, esok yana nak pi MPH, kaklinda nak dak buku wordsearch tu..??" ... "nak nak .." cepat je aku jawab ... dah tu, esoknya yana balik sambil tersenyum ... aku dah x ingat pasal buku tu pon ... then dia mai kat aku yg tgh dok hapdet belog masa tu ... "nah kaklinda ... dia ada banyak volume .. ni yana beli yg no 4 dulu ... nnt yana beli volume lain pulak .." ... suka nya aku .. "thank you yana .." sambil tersenyum mcm kerang wangi ... ha ko ade kerang wangi .. xde der .. hahahah ..

ni la buku tersebut .. aku suka aku suka ...

dapat2 terus buat ... excited sangat aku nih ...

harga ..?? tu kat belakang buku tu ... murah kan ..


dah dapat tu terus gunakan buku tu .. yg dalam buku ni lagi mencabar ok ... sbb word dia banyak giler ... yg kat fesbuk tu ok lagi la .. tapi aku tetap suka .. aku kan penah buat n3 pasal yg kat fesbuk tu ... ni baca kat cni ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

25 December, 2010

seronok wooo main ni ....

salam satu malaysia ...!!!

korang suka main game tak .... aku suka jugak ... time study kt melaka dulu, aku boleh dikatakan sangat addicted dengan game ni ... antara game yg aku suka main adelah Zuma, Jewel, Spongebob ... dan sekarang game yg aku asyik nak main ni adelah wordSearch ... game ni dari fesbuk ... cik yuk jugak la mula main kat umah ni ... tgk mcm best je kan ... aku pon ape lagi ... mula2 main dah mcm syok je kan .. bila dah menang lagi la rasa nak main lagi .. nk2 pulak ade time kan ... so mcm nak beat masa yg dah main tu la ... hahahahaha ...



ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me