Showing posts with label PJ. Show all posts
Showing posts with label PJ. Show all posts

22 September, 2013

cerita lama - Raya 2013

Assalamualaikum ...!!!

Dah nak masuk raya haji, tapi aku tetatp nak update pasal raya puasa yg lepas ... macam biasa raya tahun ni masih lagi kat sg tiang ... ntah bila nak beraya kat lain aku pon x tau ... berserah je la .. cewahhh ...

macam raya2 tahun lepas la ... raya dengan family semua .. cuma nya tahun ni yg best sikit sbb ada gambar semua kecuali adik lelaki aku, Rusdi & and anak buah aku, si aiman xde dlm gambar ni .. Rusdi xde sebab pegi beraya, aiman pulak sbb dah selamat tido ...

selain tu nak citer gak pasal raya kat kl jugak walaupun x banyak ... jom layan gambar dan jugak caption yg x seberapa ni ... zaaaaassssssss ...

selamat hari raya dari kami keluarga HaliMushi ... 




sulong dgn amsyar .. posing sakan la bebudak ni ..

ni macam pelik sikit sbb diorg x boleh dekat ... mesti nak gaduh ... heheheeh
aiman & amsyar ..

ni pulak masa malam raya ... aku sebagai supervisor ... kena catu bunga api ni ... hahahhaha ...

 oleh kerana tema tahun ni adelah purple, maka kami pon pakai la purple .. jubah adalah tajaan anak no-4 (hehehehehehehe ... ) dan adalah dari ZALORA jugak ... ye aku tau aku dah gila ZALORA  .. utk yg lelaki pulak tajaan anak no-1 & 2 ... ok dah pasal family kami .. jom beraya kat KL plak ...

beraya di rumah Marya (ex-housemate melaka) with juliana nordin .... clutch yg aku pegang tu pon beli dgn ZALORA jugak ... hahahahah ... nak sedondon katanya ... 

ni la dia rakyat yg aku bawak beraya ke rumah marya ... lepas raya kita tgk movie ... dating dgn Nan katanya ... hilang stress semua bila tgk Adnan Sempit 3 tu ...bukan selalu kan nak masuk panggung dengan baju kurung bagai kan ... heheheeheh ..

jom beraya dengan MIS plak ...

ni masa bulan puasa ... aktiviti menghias department .. 

dan ni plak sambutan raya dengan MIS..






dah la kan .... dah panjang sangat dah n3 ni .. nnt kalau kerajinan tu ada dan datang lagi maka akan aku update lagi ye tuan2 dan puaan2 sekalian ... sekian ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

18 April, 2012

Gambar : Sepagi kami disitu!

Assalamualaikum ...!!!

ok seperti yg dijanji kan jom layan gambar2 yg sempat dirakamkan sepanjang hari kejadian ... kalau yg blur2 tu sila lah selak n3 sebelum ni ... heheheh .. silakan gambar2 berbicara ...

















 






p/s: n3 lepas ni aku akan letak lagi gambar hari kejadian ... tapi gambar2 kami la yg banyak ... nak letak skali kat sini mcm sangat banyak pulak ... 


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!

Sepagi kami di situ!

Assalamualaikum ...!!!

hmmm 2-3 hari menyepi dari sini ... ok ni aku nak story pasal kejadian hari ahad lepas ... apa yg ada ahad lepas ...??? ni la aku nak cerita ni ... ahad lepas, aku, kakak besaq, ayu & cik arda (osmet) join charity event yg di anjurkan oleh Nasom ... kalau x tau boleh klik kat sini sbb aku ada buat n3 pasal charity ni last week ...



maka seawal 7.15am dah ada kat federal untuk ke Citta mall ... jalan dia senang la jugak ... petang sebelum hari kejadian tu aku dgn kakak dah pi seround nak cari tempat ni ... ye la sbb acara mula pagi, so x la kelam kabut sbb dah tau tempat kan ... x la susah sangat nak cari tempat ni ... mungkin sbb aku dah biasa dgn jalan ke subang airport tu ... alhamdulillah dalam pukul 7.30 kami sampai kat destinasi ... masa sampai tu aku dah eksaited sbb nampak ramai sangat yg dah ada ...




baik kereta baik manusia yg ada kat parking lot tu ... sampai je kitorang cari tempat utk register ... ok dah setel register, dapat la tshirt dgn sarapan dan jugak kupon McD ... heheheh ... dan disebabkan kitorang register secara walk in, maka xdela dapat goodies bag macam org yg register awal tu ... tapi x kisah la ...

  



   




ok dah dapat tshirt tu apa lagi kan, harus la nak kena salin baju ... dan macam biasa la kan sebelum tu haruslah bergambar sebagai bukti kan ... heheeheh ... ok  kitorang tukar baju kat dlm kete je ... maklumla semua pakai inner kat dalam so xde hal la sangat kan ... dah siap2 semua, jumpa la dengan kawan2 kakak besaq ... wahhh makin meriah la ...
pastu diorg buat pengumuman suruh berkumpul dekat dengan pentas ... acara pon dimulakan ... mula2 dengan ucapan dari wakil Drypers dan kemudiannya ucapan dari wakil Nasom sendiri ... 
selesai je ucapan tu ada persembahan dari adik2 Nasom (kalau x salah aku sbb aku dok agak belakang so x berapa nak dengaq) ... diorang menari kat atas pentang tu ... lepas habis je persembahan dari adik2 NAsom tu , persembahan dari penyanyi cilik, Umar! ... 


Umar masa awal2 nyanyi macam malu2 ... nebes kot ... tapi bila lama2 dia dengar org tepuk2 sorak2 seronok, dia pon dah makin selesa ... sedap jugak la suara dia ... tapi x sure dia nyanyi lagu dia sendiri atau nyanyi lagu artis lain ...




ok dah selesai semua acara tu, maka sesi panaskan badan sebelum kita mulakan walkathon tu ... ok yg ni aku suka ... mmg enjoy sangat2 ... kitorang siap buat sendiri sbb x boleh nak ikut ... tapi xde lah over2 kan ... aku dgn arda & ayu ... kakak dah join kawan2 dia ... mmg banyak gelak la sepanjang sesi panaskan badan tu ... hehehehehe ... dah habis semua maka bergerak la ikut maskot berdua ... x sure nama ape ... tapi ada dua la ... satu rabbit kot satu lagi ape ye ... aku x berapa nak ingat ...

  




so ke garisan permulaan ... dan lepas je belon2 yg diikat banyak2 tu dilepaskan maka kami pun memulakan perjalanan ... aku, arda & ayu jalan sama2 ... dan kebetulan ada selebriti jugak yg join ...







sape tak kenal dengan pelakon cantek ni ... haaaa kenal kan ... dia sangat la friendly ... xde la org kata artis kita ni sombong kan ... bagus la kan, at least ada jugak selebriti yg nak join event2 yg mcm ni kan ... *clap3* ...


dan kami berjaya menghabiskan walk-a-ton sejauh 3.5km (+-) ... alhamdulillah ... sampai je kat sana terjah la kami ke van MILO! ... yeay sedap sangat dah panas2 ni dapat pulak MILO AIS ... ooo nikmatnya ... ehehehheh ... pastu sesi bergambar la pulak ... ni kira aktiviti bebas dah ...




dan aku perasan kat pentas tu bergilir org nk bergambar dgn Sharifah Sofia ... senyum je dia ... walaupon dalam keadaan panas2 tu ... yes ... friendly kan ... sila contohi dia ... dan kami sama terjebak nak amik gambar dengan dia jugak ...

pastu kawan2 kakak ajak minum and sarapan sama2 memandangkan baru pukul 10 lebih ... eh awal lagi la ... hehehehh ... asal nya nak keluar ke gerai mamak ... memandangkan dah ada kedai makan kat ctu, maka kat ctu je la kami berkampung ... senang sikit kan ... so ke Paparich kami semua ... dan yg best nya bukan kami je yg berkampung kat ctu, ramai lagi peserta lain yg join event ni pon ikut sama berkampung sekali ...


dah setel makan bergambar bagai, maka balik la kami ... tu la dia citer dihari ahad ... pada aku kenangan indah utk aku ... ye la x penah join charity mcm ni ... bila join rasa sangat berbaloi2 ... so kalau ada lagi event akan datang, insyaallah aku akan join ... diorg (kakak besaq & ayu) pon ok je ... dan kalau ada lagi even yg mcm ni aku akan post lagi kat blog ni ...




p/s: nnt aku letak lagi gambar sepanjang hari kejadian ... banyak lagi ni ... ni baru sikit je nih ... nnt aku buat n3 bergambar je ... dan minta maaf la sbb n3 kali kaler itam je font aku kan ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me