Assalamualaikum ...!!!
semalam baru aku buat n3 pasal anak2 aku kan ... aku mention gambar terbaru anak sulong xde kan ... nah hambik kau pagi2 dah dapat multimedia msg dari kakak aku yg rajin nk hantar gambar tu ... abang long, makin rindu la maknjang dengan abang long ... nnt balik kg kita gaduh lagi k ... hahahah ... dengan anak sulong ni aku mmg selalu gaduh ... suka aku usik dia ... kadang2 sampai nangis jugak la ... heheheh ... meriah hidup dengan anak2 ni ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment