Assalamualaikum ...!!!
ok bersambung lagi kita pada citer cuti2 Singer ... ni aktiviti selepas sampai petang ahad tu ... semua dah kelaparan ... maka semua org (x la semua pon) serbu ke tepee kak midah sbb kat situ ada makanan ... apa lagi ... memang meriah la tepee kak midah ...
jom kita tgk gelagat diorg bila dpt makanan ... hehehehe ... layan jom ... layannnn ....
ok sila bersabar sbb nk sambung lagi ni .....
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago













0 kata apa?:
Post a Comment