Assalamualaikum ...!!!!
citer pasal lastwik lagi ... citer ni masa ari rabu jugak ... korang ingat tak aku penah citer pasal jadi patung cendana kelaparan ... ni baca kat sini ... kan kami dah makan lewat kan ... kiranya sarapan + lunch la skali tu ...
pastu masa tgh dok kemas2 barang petang nya pulak ... perut mula berkeroncong ... ewah ewah ko ... lagu nak yg sdap je ... lagu GANAS KRU yg dinyanyi dek perut aku ni ... aku ckp dgn salua .. eh eh eh ... sehati sejiwa betul la kami ni ... dia pon lapar jugak ...
maka turun la kami ke tingkat bawah utk mencari makanan ... heheheh ... pegi la kami ketempat yang selalu kami tapau nasi tu ... salua ckp mee goreng basah dia sedap ... ok kita try rasa tengok ... masa mee sampai tu aku tgk macam masin ja sbb gelap kicap sangatlah terserlah ....
tapi bila dah rasa ... walawehh ... maveles sedapnya ... memang sedap pon .. x de la masin mcm yg aku bayangkan dek kerana rupa nya yg agak gelap itu ... hehehhe ... masih terasa kesedapan mee goreng basah tu .... ooo sedapnya ....
ok lah dulu ..
sampai jumpa lagi ...!!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago





0 kata apa?:
Post a Comment