tetiba feeling nak buat n3 ni ... n3 pasal first status aku kat fesbuk ... dengan gigihnya aku cari balik status firsttt skali yg aku buat ... cari punya cari punya cari ... last2 jumpa jugak ... ni la dia ... hasil dari usaha aku dok klik kat older post ... heheheh ....
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment