Assalamualaikum ... !!!!!
tghari semalam aku dapat satu panggilan ... oh suara dia sangat sedap ... eh eh sapa tu ..?? aku kurang dengar la nama yg dia sebut ... tapi berkenaan dengan masa depan aku jugak ... eh bukan la calon suami walaupon suara sangat la indah ... owahhh ... gatai noo ... hehehehe
dia kol sbb nk tanya aku berminat ke tak .. la kan aku kata bukan sbb nk kawen dgn aku la ... heheheh lagi nk menggatalkan lin ... pasal masa depan aku la ... insyaallah aku akan hapdet apa yg akan terjadi selepas ni ... hahahaah kasi suspen sikit ...
pst pst : tapi serius suara orang itu sangat sedap ... mendayu2 ditiup angin .. haishhh ... titik ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!
c-Drama: Zhu Yawen, my new list
-
Kat Threads dah start orang pecah ovari dengan Jing Boran pulekkk. Hari tu
Zhang Linghe. Beriya-iya masing-masing masa Zhang Linghe tengah trending.
* “...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment