salam satu malaysia ...!!!
wah wah wah wah ... dah masuk disember ... huhuh sekejap je kan masa berlalu ... dan lagi satu bulan dah nak masuk tahun baru pulak, 2011 ... so aku just nak ucapkan selamat datang wahai disember dan selamat tinggal wahai november ... next entry insyaallah aku buat pasal coretan sepanjang 2010 ni ... apa yang menarik ..?? ade ke yang menarik cik linda ooiii ... ade la kot ... so tunggguuuuuu .... ahhahahaha ..
ok lah dulu ...
till then ...
see ya when i see ya ...!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment