salam satu malaysia ...!!
alahai la ... apesal la skang ni asyik tayang citer hantu je kat tv ni ... nak sambut new year pon ko nak tayang citer hantu ... tayang la citer yg best2 ckit ... kungfu panda ke ... kl drift ke ... x kisah la ... asalkan cerita yg menghiburkan ... bukan nye yg suspen2 ...
ni aku tgk dari tadi lagi kat tv ni ... rancangan ape ntah, tunjuk pasal disebalik tabir Damping Malam ... hantu lagik ... pastu rancangan utk new year pon sama jugak ... citer hantu ... eh dah dah la citer hantu tu ... ko mmg penakut kan lin ... ye ye aku mmg penakut ... titik ...
ok lah dulu ...
till then ...
see ya when i see ya ...!!!
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy.
Kita kena tengok pattern.
-
Entahlah, tapi aku rasa fishy especially bila tengok sequence chat tu.
Takdelah kata budak intern ni menipu. Cuma as someone yang duduk di kerusi
majikan,...
3 weeks ago



2 kata apa?:
saya suka! saya suka!!~~~
tau dah ... diam2 ..
Post a Comment