19 March, 2013

Aiman sayang maknjang dak?

Assalamualaikum ....!!!!

amboi tajuk n3 ... sapa aiman ..??? sapa maknjang ..??? heheheh ... jangan runsing2 ... aiman tu kan anak buah aku ... anak kak ina yg no-2 ... maknjang tu opkos la aku yg comey ni *sila muntah hijau berkali2* ... heahahahahaha ... mesti korang tertanya2 kan nape tajuk n3 aku mcm tu ... ni la aku nak citer ni ...
 
2-3 minggu lepas kan aku ada event kat Times Square ... so ni kejadian lepas balik dari TS tu la ... ikutkan aku nak tunggu sampai pukul 6 utk lucky draw tapi memandangkan aku bawak Joe, so kakak aku nak guna kete nak gi hantaq kak ina kat Tol Duta ...


maka kami keluar la dari TS tu ... kami yg dimaksudkan adelah aku, kakak2 aku berdua, kaklin dan anak2 3 orang ... ok destinasi lepas TS adelah ke stesen LRT Abdullah Hukum sbb kak ina park kete dia kat situ dan ke TS dengan LRT & Monorail ... bijak bijak ... kalau aku pun mungkin buat mcm tu jugak kot ... ye la kan .. dah sah2 la ramai org kat sana and jalan sure sesak punya la ..
 
ok dah sampai je kat LRT Abdullah Hukum, aku ckp kat kakak suh dia bawak kete kak ina ... senang sikit kalau x sempat nak follow kete depan, at least aku tau jalan nak ke Tol Duta tu .. so tinggal la aku dengan Aiman & Abelong ... tapi sekejap je la abelong dgn aku ... lepas nampak ibu dia dok kemas2 tempat diorg kat kete lagi satu tu, terus dia turun pegi kat ibu dia ..
 
makanya tinggal lah aku dengan aiman je ... aku tanya aiman x mau naik dengan ibu ka ..?? dia geleng ... aku tanya lagi .. nak naik dengan maknjang ka ..?? dia angguk ... wahhhhh macam pelik je ... aku ok je lah ... so masa dok tunggu kete kak ina siap kemas bagai aku apa lagi borak la ngan si aiman x kisah tu ..

aku     : aiman sayang maknjang dak?
aiman : sayang *sambil angguk kepala*
aku     : sayang banyak mana?
aiman : banyak tu la *sambil senyum2*
aku     : banyak manaaaaa?
aiman : banyak tu laaaaaa *senyum lagi*
aku     : banyak manaaaaaaaa?
aiman : banyakkkkkkkk *sambil gelak2*
 
hehehehe aiman aiman .. dan sebelum kete bergerak, sempat la aku snap gambar kami berdua ... ni layan kan je la ea ..
maknjang pon saaaayaaaaaaaaaaaaaaaang Aiman jugak ....


merepek tahap kerepek:
.cik.aLin.HaLimuShi.

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-