21 March, 2013

saya dah dapat, anda?

Assalamualaikum ...!!!
 
yeay ... yeay ... yeay ... dan yeay lagi ... haaaaaaaaaaa ... ko ada banyak2 yeay tu ... ada kannnnn.. hehehehehe ... kasi lempang diri sendiri kalau bengang dengan ayat aku tu ... ni apahal yg eksaited sangat ni lin ... cer citer sama2 ... tajuk n3 pun dah macam nak pegi mengundi ... hahahahaah ....
 
huhuhuhuh ni la nak habaq mai kat hampa semua ... utk yg tau, tau la kan ... novel yg dinanti2 telah ada dlm koleksi aku ... novel apaaaaa..??? nampak sangat x mengikut arus peredaran otomobil semasa malaysia ... waaahhh semasa uolllsss ... kelas Acik Lana kan ...
 
haaaa kan Acik dah tersedak ... sorry Acikku sayang ... tertype pulak nama Acik kat sini ... bukan apa eksaited tahap melampau dah ni sbb dapat tenung2 telek2 belek2 si pujaan hati ramai, Kimi & buah hati semua si manis jelita Bunga ...
 
utk pengetahuan sape yg x tau ni, novel baru Acik Lana ni dia uruskan semua sendiri ... bukan melalui KN macam selalu tu ... so novel ini adelah limited edition ... siap ada cop lagi ... so utk yg dok tercari2 kat bookstore tu, x yah la nak cari sangat ... sbb mmg xde pon ... kalau WG's mesti tau macam mana nak dapatkan Bunga & Kimi ni ... kan WG's sekalian ...
 
meh nak share sikit rupa bentuknya novel ni ... eh lupa pulak nak kabor ke kamu semua .... tajuk nyer novel baru ni adelah PYPAC ... haaaaa tau ke idak yg panjang nye apa ..??? meh teman kabo lagi ... tajuk panjang adelah Perempuan Yg Paling Aku Cinta ... haaaaa ... cun kan ... sangat lah cun .. se cun penulis dan jugak Bunga pujaan Kimi lah kan ... ok lah ni haaa ... layan la mata ea ...
 
aku dapat novel secara percuma ... ni la untungnya kalau jadi WG's ni ...
nak tau nape aku dapat free?
sebabnya aku dapat ni masa main bowling dengan WG's and Acik Lana tahun lepas
masa nak amik KMHB ...
 
 
 
 
merepek tahap kerepek:
.cik.aLin.HaLimuShi.

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-