21 March, 2013

lagu apa yg best?

Assalamualaikum ...!!!!
 
skang ni korang tgh layan lagu ape ea ..?? kalau aku sekarang ni tengah layan AM Krew (HotFM) ... semenjak dua menjak ni pagi2 je mmg aku layan diorg bertiga je ... mmg gelak sakan aku kat dlm kete ... tapi xde la nak pelik sbb toleh kete kiri sama jugak ... kete kanan pon sama jugak ... hehehehehe ...
 
tu citer dalam kete la nak pegi keje kan ... kalau dah sampai opis, lepas pukul 10 pagi kalau aku x rasa nak dengar HotFM lagi, aku akan pasang lagu yg ada kat cik A aku ni ... jom nengok lagu apa yg terkini aku dok dengar ... seminggu lebih jugak la dok ulang lagu2 ni ... ada lama ada baru ...




merepek tahap kerepek:
.cik.aLin.HaLimuShi.

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-