17 March, 2013

tu semua sebab dia ..

Assalamualaikum ...!!!

tudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... berabuk bersawang dengan labah2 bagai ... tu nak tunjuk la lama sangat tak update dia kan ... ekceli aku dok pikiaq2 nak ubah suai pondok2 aku ni ... nak deco kata nya ... tapi masa sangatlah mencemburui aku la ni ... serius tak tipu ... meh aku crita sikit apa yg buat masa jeles sangat dengan aku ni ...
 
tahun lepas dok kalut dengan website ... lepas tu dengan intranet ... la ni dengan e-shop pulak ... tudia project dok susun elok ja kan ... *awat la tetiba aku dok speaking utara ni? RIndu sungai tiang mungkin* ... berbalik pada keja... sesungguhnya masa aku mcm x cukup ja ... huhuhuhu ... aku tau aku mcm dah ulang2 tayang ayat tu ... biaq pi la kan .... pondok aku ikut suka aku la kan ...
 
lagi satu sbb nya aku mcm xdak masa nak update si pondok2 ni adelah kerana dia ... eh termenyanyi lak ... kerana INSTAGRAM... ya ya ya dan ya lagi ... sejak2 aku ada cik ijo ni makin banyak yg aku explore ... game x yah cakap la ... sampai x lalu dok download ... last2 x best uninstall balik ... so kalau korang tgk dlm folder game aku rasa mcm sedeeyyyyy je sbb x banyak game ... ada game yg aku main je la kan .. x main buat apa nak simpan ... buat semak cik ijo je kan ...
 
dan setakat ni utk insta tu aku dah muat naik gambar lebih 500 dah ... ni atas tunjuk ajar ku sifu si nyot la ni ... dia? dia kan sifu ... maka dia lagi banyak la ... dah 800 lebih kalau x salah aku ... dia dah senior dlm dunia insta ni ... hahahhha ...banyak jugak yg aku nak share sepanjang perjalanan ini ... eh ternyanyi lagi ... sepanjang aku bz maksud aku ... macam2 la yg jadi ... gambaq pon banyak dah dlm cik A aku ni ... ok lah dulu kot ... sampai sini dulu ... insyaallah aku hapdet lagi nanti ...


merepek tahap kerepek:
cik aLin HaLimuShi

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-