31 January, 2013

Pahit manis 2012 ....

Assalamualaikum ....!!!

hari ni 31.01.2013 ... APAAAAAAA....?????? ok ok ok ... aku tau aku tau ... ok sila ketuk kepala sendiri sambil bayangkan tu kepala ahkak ni ... dah nak habis dah kot January 2013 ... tapi satu n3 pun x naik ... ampun dan maaf harap dipinta ... huhuhuh dah 2013 uoollssss .... 2013! dan bermacam2 jugak peristiwa pahit manis sepanjang 2012 ni ... jom kita tgk apa yg dah jadi ...



PINDAH - kitorang mmg dah lama sebenarnya nak pindah ni ... nak duduk adik beradik je ... ye la barang2 pon banyak ... bilik yg dekat pantai dalam tu mmg x muat nak tampung barang aku dengan kakak dan jugak ayu ... so November lepas kitorang pindah ke subang suria ... alhamdulillah dapat tuan rumah yg sangat2 la ok ... ni aku ada up n3 kat SINI ...

SINGER - Ya! .. tahun ni jugak aku balik keje kat SINGER ... alhamdulillah rezeki aku masih ada disini ... dengan org2 yg tau hargai aku ... thanks to boss yg sanggup amik aku keje bawah dia ...

CONFIRM! - Alhamdulillah ... lepas 6 bulan berpenat lelah dengan amanah yg diberikan, aku skang dah confirm sebagai permanent staff di SINGER ... terima kasih YA ALLAH untuk nikmat dan rezeki yg Engkau berikan ... n3 aku up ada kat SINI!

CHARITY - tahun ni jugak untuk pertama kali aku join charity ... 2 sebenarnya ... satu dengan kanak2 autisma dan satu lagi dengan Avon  ... seronok sebenarnya bila join benda2 macam ni .. dapat bantu mana yg mampu dan jugak keluarkan peluh ... n3 pun ade aku upkan ... tgk SINI dan SINI

ACIK LANA - aku dah jumpa dengan penulis kesayangan WG's ... heheheheh ... sangat friendly orang nyer ... aku join main bowling dgn AL & WG's sbb nak amik baby ke-3 AL yg best! ... eh bukan la aku amik anak dia buat anak angkat aku pun ... ni novel ke-3 AL la ... KMHB ...

LANTAI MELETOP! - ni pulak kejadian masa kat rumah sekarang ... ni korang baca la dengan panjang lebarnya aku karang kat SINI

DHIA NUR KHATIJAH! - sape tu ..??? haaaa ni la dia cucu angkat merangkap anak sedara angkat baru aku ... dia ni anak Kak Ina sebelah umah abah & mama kat sg tiang tu ... nk tgk dhia? nnt aku up n3 pasal dia  ...

MUHAMMAD ZAYYAD DARWISY! - yeay ... yg ni pulak anak buah aku yaitu anak abang yg ke-2 ... adik si Amsyar la ni ... dia lahir 2 hari lepas harijadi abah dia ... 22 Oct 2012 ... nnt aku up n3 pasai dia jugak ok ...

KAKAK & JOE - tahun 2012 jugak tahun kakak dgn Joe berkenalan ... pada yg x tau tu, Joe ni adelah kete kesayangan kakak aku tu ... ade ke aku buat n3 ... ntah aku pun x ingat .. nnt la aku check dulu ...

ABG LAN MENINGGAL - sorang lagi kazen aku dah kembali kerahmatullah ... abang lan, anak makngah aku ... dia meninggal dalam tido ... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yg beriman, amin.

KAK INA & TOY BARU - kalau tadi kakak aku ada Joe, sama la jugak dengan kakak sulong aku, kak ina ... dia pun dah tukar kete baru ... alhamdulillah rezeki dia dan anak2 kan ... alza kaler purple gelap pilihan anak sulong dia ... mmg cantik pon ...

KAKAK & STUDY - alhamdulillah ... kakak dah enrolled dan dah start dah kelas ... dan utk lebih tepat lagi skang ni dah masuk sem 2 dah ... dia sambung kat OUM ... sesuai la dengan dia yg bekerja ni kan .. kelas pun wiken je ...

BUKA PUASA MIS  - tahun 2012 jugak agak happening utk aku ... sambut puasa dgn org2 yg best2 ... 2 kali buka puasa dengan MIS (x semua la, tapi tetap best!) ... satu dekat luar dan satu lagi kat opis ni ... kat luar tu ni baca kat SINI ... yg kat opis pulak kami berbuka sama2 sempena pertandingan yg dianjurkan oleh company la ..

MIS MENANG! - yeay ... x sia2 la kami berbuka sama2 kat opis ... berbaloi2 katanyer ... alhamdulillah rezeki kan ... ni baca kat SINI n3 nyer ...

YAYA e-DAY - tanggal 10.11.12 selamat sudah sorang lagi kawan aku jadi tunangan orang ... cantik kan tarikh yg yaya pilih ni ... hehehehh ... Selamat semua nya ye YAYA ...

tahun 2012 ni tahun adik2 sipatnamplas aku berdua ... maksudnya ada yg bertunang ada yg berumahtangga la  ... antaranya :

IKA e-DAY - alhamdulillah ... ika & syah pun dah selamat bertunang jugak ... 

FARAH & TAFF - selamat mendirikan rumah tangga ... aku x dpt balik masa ni ...

ZETY & FAHMI - juga dah selamat bergelar suami isteri ...

IZZ IMAN - yg ni pulak dah selamat melangkah ke umur 1 tahun ...

NAJWA & AMRAN - iwa pun dah selamat mendirikan rumah tangga ...

IRA & AM - alhamdulillah jugak utk pasangan Ira & Am .. selamat mendirikan rumah tangga ...

ELLE & SYAHAMIR - selamat dirisik dan bertunang dah si dak kecik ni ...

BUKA PUASA - tahun ni 2 kali jugak aku berbuka dengan adik2 sipatnamblas ... satunya aku buka puasa with merpati berjoli2 ... ni ambik ni baca kat SINI ... dan lagi satu ramai jugak la yg join ...

SEDIH -  tanggal 22 sept aku dikejutkan dengan berita Hafiz @ BOB meninggal ... aku ada up n3 ... ni baca kat SINI .

FAWWAZ & AIN - tahniah utk pasangan berdua ni ... kawan se-Uni aku dua2 ni ... selamat dah jadi pasangan suami isteri ... baca kat SINI ...

DAYAH e-DAY - dah selamat dah cik adik sorang ni bergelar tunangan orang ... tahniah Dayah & Zahar ...


haaaaa tu dia ... banyak jugak kan peristiwa yg jadi masa 2012 ... ada suka ada duka .... ada pahit ada manis ... semmoga tahun 2013 akan lebih bermakna utk aku dan kawan2 ... insyaallah ...


ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-