14 November, 2012

Kami dah pindah .... !!!!

Assalamualaikum ...!!!

hohohoohh ... dah la lama x update kan ... sekali hapdet merempan pulak si lin ni .... ish ish ish *gaya Mag* ... sorry la kalau bahasa aku agak kasar ... kalau yg terasa tu, mesti selalu makan cili kan ... sbb tu rasa pedas kan ...

dah dah la lin ooiii ... meh nak cite pasal berita terkini ... pindah! ... ye kami dah pindah ... kami yg dimaksudkan adalah aku, kakak & ayu ... ye la senang sikit kot kalau duduk adik beradik ni ... lagi pulak next year adik aku pon nak sambung study kat sini *insyallah* ... kakak sulong aku pun sama jugak nak sambung masters dia kat sini ... so senang la nnt kalau diorg dtg nnt dah ada tempat kan ...
 
lepas hampir 10 tahun kami di pantai dalam tu, maka tergerak hati nak cuba duduk kat tempat lain pulak ... sebelum ni dok intai2 jugak area2 damansara ... bila kak ina bgtau dia nak sambung study kat sini nnt, so kami pun cari lah rumah area2 rumah makngah (adik mama) ... mula2 tu ada la satu rumah tu ... tapi sbb kami lambat sikit, maka org lain masuk .. xpe la kan ... bukan rezeki kami la kalau mcm tu ..
 
lepas tu makngah bgtau jiran depan rumah dia dah nak pindah ... maka kami cepat2 pesan dekat makngah nak book rumah tu ... alhamdulillah ... diorg keluar hujung bulan lepas (oktober) ... so acara angkut2 barang pun bermula last2 wiken ... nak amik cuti, x kesampaian ... sbb keje banyak n cuti tadak! ... huhuhu ... so tunggu je la wiken kan ...
 
sabtu 2 minggu lepas kakak ada kelas ganti ... maka aku la mengangkut dengan ayu ... dok ulang alik PD - Subang ada la dalam 6-7 kali ... tapi masih x setel jugak ... sambung pulak ahad sampai la setel ... alhamdulillah ... lega! ... malam tu tido mmg x sedar ... ye la aku ni selalu nya kalau ubah tempat tdo susah sikit nak tdo nye.. ni mungkin sbb letih utk 2 hari kan ...
 
nak amik gambar keadaan rumah tu mcm x gamak plak ... selerak yang amat ... huhuhuh ... dah nama pon baru pindah kan ... dan aku ni dh femes dah kat guardhouse tu ... asal muka aku je mesti nak amik pass ... huhuhuh ... nak buat macam mana ... kat sini satu rumah satu kete ... makanya satu je la pass & stiker yg dapat ... dah sah2 la Joe yg dapat ... kesian kacang aku tu ... xpe la berkorban ...
hmmm tu la dia serba sikit pasal aku pindah ... later2 kalau aku rajin aku hapdet lagi ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-