27 October, 2011

Lamanya aku tak ...

Assalamualaikum ...!!!

ish ish ish ... lamanya aku dah tak :

-check friendlist kat fesbuk ... tau2 je dekat 10-15 org kawan hilang ... eh ... ke diorang x nak kawan dgn aku dah .. ok pasrah ...

-blogwalking ... dulu selalu jugak aku melompat dari blog ke blog ... eh kalau dah lompat blogjumping namanye ... sekarang x sempat ... nak update blog pon curi2 tulang masa jugak ... yg aku rajin tu baca kat blog yg update kat sebelah kiri ni ... kat section singgah & aku suka ... itu dah macam wajib masuk ...

-tengok movie ... last tgk sebelum puasa ari tu ... dah bersusun2 movie yg aku nak tgk tapi x tgk2 jugak ... hmmm wa & ina, bila nak gi ni ..???

-pegi MPH ... hmmm nak kata dah lama x beli novel x jugak sbb walau aku x pegi bookstore, ina tolong belikan ... hehehehe .. ok next week pegi sbb ada novel baru nak beli ...

-buat TAG sbb dah lama x kena TAG dgn sesapa ... nnt la aku rajin2 blogjumping ... kalau jumpa aku buat ... rasa rindu plak nak jawab soalan yg kadang2 sengal je aku rasa ... eheheehehhe

-beli kasut & handbag .. last beli 4-5 bulan lepas aku rasa ... ok gaji nnt nak serang jusco ...

-nampak mr H kat tempat 'lepak' ... satunya sbb dia yg xde kat ctu ... dan keduanya pulak sbb mingggu ni aku x gi me'lepak' lagi ... eh 'ter'rindu dia pulak ... lempang diri sendiri kalau rasa geli dgn statement aku ni ..*AAK* @.@

-jumpa dgn kawan2 berikut :
  1. faezah azmi @ adeq - last jumpa masa aku keja kat TM rasanya ...
  2. Elyana Mazhar @ kaklong & Halimaton @Atun - lama giler x jumpa dia ... x ingat dah bila last jumpa diorg ni ...
  3. Hijriyah @ sue - last jumpa dia pon aku x ingat ... Sue, aku rindu sangat ngan hang ...
  4. dan ramai lagi yg kalau aku senarai kat sini boleh mendatangkan kemarahan sbb banyak sangat ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-