19 October, 2011

mana kau hilang hahhh!!!!

Assalamualaikum ...!!!

disuatu pagi yg suram ...

aku : kakmas nak transit kejap.
ina & wa : ok ..


sampai je kat tempat transit tu, dah dgr bunyi pintu buka & tutup ... maksudnya ada org kuar la ... dan tetiba je dgr budak dua org tu sambil gelak2 ckp pada aku mcm ni 'habis la kakmas' ... 'kesian kakmas' ... pastu baru la aku perasan sbb pe ... ooo tidaaaaaaaaaaaaakkk ... auntie busuk itu yg baru kuar tadi ... sebab pe aku panggey dia macam tu ... sbb dia mmg x reti nak flush toilet ... orang lain pon nak guna jugak kan ... agak2 la kan ...

sambil hidung kembang kempis aku masuk gak la sbb x tahan ... sambil hidung cuba nak tangkap bau yg x sedap tu ... huhuhu nasib aku baik sbb xde aroma x diingini ... selamat aku ...

tu je la citer utk hari ni ... ye aku sangat bizi tapi tangan gatal nak hapdet pasal ni ... heheeh ... banyak yg aku simpan .. ade yg basi tahap cipan semua ada ... tapi aku nak post jugak nanti ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-