28 October, 2011

Jiwang seorang aku ...

Assalamualaikum ...!!!

mood utk buat keje adelah ditahap yg agak menyedihkan ... ye maksudnye xde mood nak buat keje ... dah jumaat dah kan ... sekejap je kan ... hmmm aku pon x tau nak coret apa kat cni ... tapi tangan ni terasa nak menaip2 ... dan tau2 je aku dok tgh menaip bende ni ... hmmm ... sambil tu dengar2 dan layan2 lagu yg sangat JIWANG ... ye saya ulangi lagu yang sangat JIWANG ...

minggu ni mmg minggu JIWANG ... aku jugak yg mulakan ... aku tanya dengan ina ada ke lagu yg nak didonlot ... sbb dah bosan dgn lagu yg asyik dok dgr tu ... pastu aku ckp kalau boleh layan lagu lama pon best jugak ... sekali dia bagi satu list lagu kat aku ... korang x caye ke ... ni tgk ni ..

nampak tak .. ?? x nampak ... ok tgk yg bawah ni pulak ...


ni closed up sikit ... nampak kan ... so lagu2 ni la yg ada dlm list lagu2 aku la ni ...


ha kan aku dah cakap ... so skang ni kat winamp aku penuh dgn lagu2 JIWANG yg lama2 ... walaupon JIWANG , masih lagi boleh diterima dek telinga aku dgn yg lain ... hmmm ok sambung lagi berJIWANG ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

szeiqa said...

Olan-Hiasan : favourite cik abe..before this tak pernah dgr and tak pernah tahu ada kumpulan Olan nih..dgr2 kat utube..mak aihh, jiwang karetttt..zaman I, zaman KRU/4u2c/nico/atoz.. huk huk huk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

szeiqa said:

Olan-Hiasan : favourite cik abe..before this tak pernah dgr and tak pernah tahu ada kumpulan Olan nih..dgr2 kat utube..mak aihh, jiwang karetttt..zaman I, zaman KRU/4u2c/nico/atoz.. huk huk huk...

Commentors on this Post-